Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:24:56 GMT

چرا والورده از سیستم چرخشی استفاده نکرد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۸۰۸۵

چرا والورده از سیستم چرخشی استفاده نکرد؟

ساعاتی قبل از شروع دیدار بارسا و اوئسکا برخی رسانه ها ادعا کردند که والورده قصد دارد به تعدادی از ستاره هایش استراحت دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب به راحتی و با نتیجه 8-2 بر اوئسکا غلبه کرد و با تفاضل گل بهتر نسبت به رئال صدرنشین لالیگا شد. 

 

 

 

 

بر خلاف پیش بینی ها، والورده از بهترین تر کیب خود برابر تیم تازه صعود کرده اوئسکا استفاده کرد و ترجیح داد که ریسک نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان آسپیازو، دستیار والورده در توجیه عدم استفاده از سیستم چرخشی گفت:« ما به همه تیم ها احترام می گذاریم و قرار نبود اوئسکا را دست کم بگیریم. در یک هفته گذشته به خوبی تمرین کرده بودیم و ترجیح دادیم از همان ترکیب هفته گذشته استفاده کنیم. دیگر حریف از پیش باخته نداریم و دیدید که مقابل وایادولید، در 15 دقیقه پایانی چه عذابی کشیدیم.»

 

ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارنستو والورده سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس

تین نیوز

نیسان قشقایی یکی از پیشگامان کراس اوورهای مدرن بوده و به تازگی در نسل سوم آن، تغییراتی در طراحی و فناوری ایجاد شده است. این تغییرات به جهت نزدیک شدن به محصولاتی مانند آریا EV صورت گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، واضح ترین تغییر در قسمت جلو دیده می شود که جلوپنجره کرومی V شکل و چراغ جلوی عجیب و غریب خود را از دست می دهد. یک جلوپنجره مشبک بزرگتر با ظاهر بهتر و با الهام از زره زنجیری سربازان ژاپنی باستان در مدل جدید دیده می شود. طراحی دوتایی چراغ ها به سبک بومرنگ همچنان در این مدل حضور دارد.

تغییرات در قسمت عقب ملایم تر است؛ این قسمت مشمول مجموعه جدیدی از چراغ های LED و سپر اصلاح شده است. اگر قشقایی خود را در کلاس جدید N-Design سفارش دهید، تریم رنگی خاص و رینگ های ۲۰ اینچی را خواهید داشت.

با این حال، همه اینها تغییراتی ظاهری هستند، چرا که مجموعه موتورها مانند قبل است. خریداران می توانند بین دو موتور ۱.۳ لیتری هیبریدی ملایم با قدرت ۱۳۸ اسب بخار و ۱۵۸ اسب بخار، و یک موتور ۱.۵ لیتری E-Power فول هیبریدی با قدرت ۱۸۷ اسب بخار یکی را انتخاب کنند. پیشرانه دارای یک موتور احتراقی بوده که فقط برای شارژ باتری استفاده می شود و هرگز مستقیماً چرخ ها را به حرکت درنمی آورد. نیسان هنوز قشقایی را با پیشرانه برقی یا پلاگین هیبریدی عرضه نمی کند.

یکی از چیزهایی که این SUV به روز شده به شما ارائه می دهد، یک سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر اندروید با نقشه ها و دستیار شخصی گوگل است. پیشرفت های فنی بیشتری همراه با سیستم دوربین Around View وجود دارد که اکنون دارای عملکرد سه بعدی است و به راننده اجازه می دهد که قشقایی خود را از هر زاویه بیرونی از جمله بالای سر ببیند. سیستم AVW همچنین دارای حافظه مکان پارکینگ است که می تواند مکان های پارکی که اغلب استفاده می شوند را ذخیره کرده و خود را به طور خودکار در آنها جای دهد.

قشقایی جدید در حال حاضر در کارخانه نیسان ساندرلند در بریتانیا تولید می شود و به زودی به نمایندگی های اروپایی می رسد. این خودروساز قصد ندارد این خودرو را به ایالات متحده بیاورد تا شکاف بین مدل های کیکس و روگ جدید (که در اروپا به عنوان X-Trail فروخته می شود) را پر کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس
  • چطور از تلگرام بیزنس درآمدزایی کنیم؟
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • نقص سیستم آب پاش منجر به اتفاقی در رژه روز ارتش مشهد شد
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • پیش‌بینی زمان وزش طوفان‌های گرد‌ و غبار با هوش مصنوعی
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟