Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو مطابق انتظار از عملکرد تیمش راضی بود اما از لزوم عدم تکرار عملکرد منفعلانه ابتدای بازی در دیدارهای آتی گفت.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به پیروزی پر گل خانگی تیمش برابر هوئسکا واکنش نشان داد.

بارسا که دو بازی قبلی‌اش در لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب در حالی که تیمش از حریف تازه صعود کرده عقب افتاده بود، خیلی خوب به بازی برگشت و با زدن 8 گل، بردی دلچسب به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش mundodeportivo، والورده پس از بازی گفت:

بازی سختی بود. بردن هوئسکا آسان نبود. این تیم متخصص بهره بردن از اشتباهات شما در محوطه جریمه و استفاده از ارسال‌ها است. با این حال به اندازه کافی برای برگشتن به بازی و تمام کردن کار، صبور بودیم. در پایان نیمه اول نتیجه باب میل ما نبود و نمی‌توانستیم بابت پیروزی اطمینان خاطر داشته باشیم. در نیمه دوم بهتر و با دقت بیشتری بازی کردیم و نتیجه پایانی، نشان دهنده تلاش ما در طول 90 دقیقه بود. خوشحالم که 8 گل زدیم. فرصت‌های زیادی هم به حریف ندادیم اما حریف از دو موقعیت نه چندان جدی دو گل زد و این باید بررسی شود تا در بازی بعدی تکرار نشود. شروع منفعلانه‌ای داشتیم و در اولین صحنه گل خوردیم. 

صدرنشینی؟ فصل تازه شروع شده است. درست است که مدعیانی چون اتلتیکو مادرید و والنسیا امتیازاتی از دست داده‌اند و ما در کنار رئال مادرید صدرنشین هستیم ولی تازه سه هفته از لیگ سپری شده و زمان زیادی تا پایان باقی مانده است. گرچه ترجیح می‌دهیم همیشه در جایگاهی که اکنون هستیم، باشیم. به صدرنشینی در مقطع کنونی اهمیتی نسبی می‌دهم.

VAR؟ این درست است که استفاده از این سیستم، خوشحالی پس از گل تیم را به عقب می‌اندازد اما این حس در میان همه وجود دارد که تصمیم درست گرفته شده و حقی از تیمی ضایع نشده است.

سیستم چرخشی؟ هنوز تعداد بسیار زیادی بازی در پیش داریم و به همه فرصت بازی خواهد رسید. شکی در این نیست. مهم نیست که این ترکیب دلخواه و اصلی ما برای این فصل است. فقط برای پیروزی ترکیب تیم را انتخاب می‌کنیم.

با پیکه درباره تخلف رانندگی‌اش صحبت کردید؟‌ بله و فکر نمی‌کنم چنین مسائلی چندان عملکرد یک بازیکن در زمین بازی را تحت تاثیر قرار بدهد و تبعات سنگینی داشته باشد. پیکه بازیکنی است که خیلی خوب خودش را با شرایط وفق می‌دهد و با اتفاقات کنار می‌آید.

راکیتیچ؟ او درست مثل همه بازیکنان بارسلونا، بازیکن فوق العاده‌ای است و از نظر من شایسته دریافت جوایز فردی بیشتری است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)

به گزارش‌ "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف کادیز رفت و براهیم دیاز در این بازی پایش به گلزنی باز شد.

رئال نیمه اول این گل را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته بود که قفل دروازه کادیز در نیمه دوم با حرکت تماشایی براهیم دیاز شد.

کارلو آنچلوتی در آستانه بازی حساس دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ به جود بلینگام در ترکیب اصلی استراحت داده بود و به جای تو دیاز از ابتدا در ترکیب حضور داشت.

دیاز در دقیقه 51 پاس لوکا مودریچ را پشت به دروازه دریافت کرد. او به سمت دروازه چرخید و هنگام ورود به محوطه جریمه چهار مدافع در نزدیکی او حضور داشتند که دیاز یک قدم به سمت راست برداشت و برای ضربه زدن به توپ آماده شد.

او به محض خروج از محاصره چهار بازیکن حریف توپ را با ضربه محکم و قوس دار پاس راست به گوشه بالای دروازه فرستاد تا دور از دستان دروازه‌بان حریف یک گل دیدنی را به نام خود ثبت کند.

نکته این گل، پایان وینگر مراکشی به یک آمار قابل توجه بود. او آخرین بار در بازی مقابل اوساسونا در هفته بیست و نهم لالیگا موفق به گلزنی شده بود و طی 7 بازی قبلی در این امر موفق نبود.

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!