Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@06:40:29 GMT

سومین نمایشگاه شمیم حسینی در اهواز گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۸۲۹۱

سومین نمایشگاه شمیم حسینی در اهواز گشایش یافت

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد حسین بلک رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان عصر یکشنبه در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه شمیم حسینی در اهواز اظهار‌ داشت: نمایشگاه شمیم حسینی برای سومین سال پیاپی است که در اهواز به منظور عرضه اقلام مورد نیاز هیات های مذهبی استان در ایام محرم برپا می شود.
وی افزود: تمامی اقلام موجود در این نمایشگاه با بهترین کیفیت و نرخ مناسب در اختیار هیات های مذهبی قرار می گیرد و در سال های گذشته استقبال خوبی از آن شده که امید است در سال جاری نیز به خوبی مورد استقبال هیات های استان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این نمایشگاه به همت شورای هیات های مذهبی استان برپا شده و بخش عمده ای از کار نیز به عهده خود هیات های مذهبی استان است.
وی ادامه داد: اکنون تلاش گسترده ای برای حمایت از هیات های مذهبی استان صورت گرفته تا امسال وعده های سال های گذشته اجرایی شود.
وی گفت: اگرچه اکنون شرایط خاصی بر کشور حاکم است و مردم با مشکلاتی همراه هستند اما ذره ای از دلدادگی آن ها به اهل بیت(ع) و شور حسینی کاسته نشده است.
وی بیان کرد : برخی ها در معیشت خود با مشکل مواجه هستند اما در ایام محرم و اربعین حسینی بیشتر دسترنج خود را در این راه هزینه می کنند و سال به سال بر شور حسینی آن ها افزوده می شود .
حجت الاسلام بلک تصریح کرد: مجالس امام حسین(ع) عزاداری نیست بلکه برای ترویج شعائر اسلام و ترویج مکتب اهل بیت (ع) است .
وی گفت: امید است هیات های مذهبی امسال با یک دقت و بصیرت و توجه مضاعف عهده دار وظایف خود باشید چرا که دشمن از هر راهی برای نفوذ استفاده می کند.
همچنین در این مراسم حجت الاسلام عبدالحمید امانت معاون دادگستری خوزستان گفت: همه باید تلاش کنند تا آسیب های اجتماعی در جامعه ما رخت بر بندد.
وی افزود: مدیران هیات های مذهبی استان در خصوص آسیب های اجتماعی می توانند دوره های مختلفی برگزار کنند چرا که تجربه نشان داده که این برنامه ها می تواند در کاهش این آسیب ها موثر باشد.
وی گفت: حمایت از انقلاب و نظام الهی در شرایطی که دشمنان قصد دارند ما را از انقلاب سرد کنند، از ضرورت ها است که هیات های مذهبی باید آن را مد نظر قرار دهند.
همچنین سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) گفت: امروز هرچه داریم از شهدا داریم و همواره به برکت خون شهدا پرچم اسلام در جهان برافراشته است .
وی افزود: شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس در راه اهل بیت(ع) حرکت کردند و هیات های مذهبی نیز باید در شرایط کنونی که دشمن به دنبال آسیب زدن به انقلاب و اسلام است، مراقب باشند و حسینی رفتار کنند .
وی بیان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که هیات های مذهبی در بحث امر‌ به معروف و نهی از منکر می توانند انجام دهند رفتار حسینی با عزادارن با هر نگرش و ظاهری است.
وی تصریح کرد: امروزه هوای دشمن به اندازه ای آلوده شده که از طریق اینترنت و ماهواره قصد دارد زنان و دختران ما را از مسیر حسینی دور کند اما هیات های مذهبی می توانند با برخورد مناسب، برخی از زنان و دخترانی که تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار گرفته اند را به مسیر حسینی باز گردانند.
سومین نمایشگاه شمیم حسینی با هدف عرضه محصولات و اقلام مورد نیاز هیات های مذهبی خوزستان در محرم سال جاری عصر یکشنبه با شرکت 35 غرفه در محل نمایشگاه های دائمی اهواز گشایش یافت .
این نمایشگاه بعد از ظهرها از 11 تا 16 شهریور ماه برای بازدید عموم آزاد است.
7152/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آسیب های اجتماعی انقلاب و نظام جامعه ماهواره مد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه حضور در سومین نمایشگاه مهارت‌های من در محل نمایشگاه‌های بین المللی قشم، گفت: دانش آموزان به عنوان سفیران جدید قشم با هدف گسترش آگاهی فرهنگ و تمدن خلیج فارس و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جزیره، هنر خود را در قالب ۵۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی قشم به نمایش گذاشته اند.

ادریس راموز همزمان افزود: دو هزار و ۲۲۰ هنرجو از ۱۲ هنرستان آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم هنر‌هایی همچون نقاشی، طراحی و دوخت پوشاک، طراحی جلد کتاب، صنایع دستی دریایی، چرم دوزی، نجاری، جوشکاری، طراحی نرم افزار رایانه‌ای و الکترونیک آثار خود را در برابر دید علاقمندان به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف مهارت آموزی و افزایش توانمندی دانش آموزان جزیره قشم و پیوند آن با صنعت و بازار برگزار شده است که یکی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه قشم به عنوان جزیره نوآور و خلاق معرفی شده است افزود: در سومین دوره نمایشگاه مهارت‌های من نیز به دنبال ارائه فرصت‌ها و روایت جزیره جهانی قشم و گسترش مفهوم مکتب فرهنگی و هنری خلیج فارس با استفاده از توان دانش آموزان جزیره هستیم.

سومین نمایشگاه مهارت‌های من به مناسبت هفته ملی خلیج فارس، ۸ تا ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی قشم پذیرای هنردوستان و علاقمندان است.

در حاشیه سومین نمایشگاه مهارت‌های من، از ۱۶ دانش آموز حائز رتبه‌های برتر منطقه‌ای در المپیاد شایستگی محور و جمعی از آموزگاران هنرستان‌های شهر قشم تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت