Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مربي سابق تيم ملي تکواندو گفت: فکر نمي‌کنم در طول تاريخ تکواندو ايران ما مربي داشته باشيم که شاگردانش موفق به کسب دو مدال طلا در بازي‌هاي آسيايي شده باشند که خوشبختانه شاگردان من رکورد ثبت کردند و تاريخ ساز شدند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، تيم ملي تکواندو مردان براي حضور در هجدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي با 5 هوگوپوش راهي اندونزي شد که در پايان اين مسابقات کار مردان با کسب 2 طلا (سعيد رجبي و ميرهاشم حسيني)، يک نقره(امير محمد بخشي) و يک برنز(فرزان عاشورزاده) به پايان رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدي خدابخشي از جمله تکواندوکاراني بود که از گردونه رقابت‌ها حذف شد. مهمترين اتفاقي که پيش از اعزام تيم ملي به بازي‌هاي آسيايي رخ داد، اين بود که حسن فلاحي راد مربي بازيکن ساز تکواندو ايران اردوهاي تيم ملي را به صورت قهر ترک کرد و به ميانه بازگشت تا مثل هميشه فعاليت در عرصه بازيکن سازي را ادامه دهد. او پس از اينکه مطلع شده بود نامش در ليست اعزامي به بازي‌هاي آسيايي نيست تصميم گرفت براي ادامه فعاليت خود راهي شهر ميانه شود. هرچند که عدم حضور مربي بازيکن ساز در اردوي تيم ملي براي فدراسيون تکواندو مهم نبود و کسي سراغ اين مربي بازيکن ساز نرفت، اما در پايان بازي‌هاي آسيايي، خوش رنگ ترين مدال‌ها را بازيکنان فلاحي راد براي تکواندو ايران کسب کردند تا نام اين مربي بيشتر از گذشته مطرح شود.
فلاحي راد در طول اين سال‌ها بازيکنان بزرگي مثل يوسف کرمي کاپيتان سابق تيم ملي و دارنده چندين مدال مسابقات جهاني، قهرماني آسيا، بازي‌هاي آسيايي و برنز المپيک آتن، فرزاد عبدالهي قهرمان جهان بازي‌هاي آسيايي و چندين مدال در تورنمنت‌هاي مختلف، مرتضي شيري قهرمان آسيا، حامد اصغري دو طلاي مسابقات جهاني و تکواندوکار اعزامي به المپيک جوانان آرژانتين، عرفان ناظمي مدال طلاي مسابقات داخل سالن و جام‌جهاني، سعيد رجبي طلاي بازي‌هاي آسيايي و جام‌جهاني، ميرهاشم حسيني طلاي بازي‌هاي آسيايي دانشجويان جهان و قهرماني آسيا، اميرمحمد بخشي طلاي نوجوانان جهان، مدال نقره بازي‌هاي آسيايي و طلاي قهرماني آسيا و مهدي يوسفي دارنده مدال طلاي مسابقات کشورهاي اسلامي را به تکواندو ايران معرفي کرده است. البته ناگفته نماند که فريبرزعسکري از جمله مربيان موفق تکواندو ايران است که در کسب نتيجه در بازي‌هاي آسيايي بدون شک سهم بسزايي داشته است اما نبايد فراموش کنيم که در طول اين سال‌ها فلاحي راد هم براي موفقيت هاي تکواندو ايران تلاش‌هاي بسيار زيادي را کرده و نبايد تلاش‌هاي او ناديده گرفته شود. اميدواريم که مسئولان فدراسيون براي عدم تکرار ماجراي رضا مهماندوست با پادرمياني اين دلخوري را حل و فصل کنند تا تکواندوي ايران از توانايي‌هاي اين مربي بازيکن ساز بي بهره نماند.
گفت‌‌وگو‌ي حسن فلاحي‌راد مربي سابق تيم ملي تکواندو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس را در ادامه مي‌خوانيد: 
فارس: به عنوان يک مربي بازيکن ساز،‌عملکرد تيم ملي تکواندو در بازي‌هاي آسيايي اندونزي را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟
بچه‌ها عملکرد خوبي در بازي‌هاي آسيايي داشتند و مي‌توانستند حتي نتايجي بهتر از اين در اندونزي کسب کنند. به عنوان مثال اميرمحمد بخشي مي‌توانست در جاکارتا طلايي شود، او خيلي راحت مي‌توانست به طلاي بازي‌هاي آسيايي برسد. بخشي خيلي راحت مي‌توانست حريف کره‌اي خود را 20 امتيازي کند. بخشي زماني که از حريف خود 8 بر 2 پيش افتاده بود، حريف کره‌اي 4 ضربه مشت به بخشي زد و همه امتيازها را گرفت و به راحتي به بخشي رسيد. فاصله زماني مبارزات او در قبل فينال و فينال تنها 15 دقيقه بود و به همين دليل بخشي انرژي نداشت و نتوانست در آن تايمي که در اختيار داشت، ريکاوري کند. يکي ديگر از علت‌ها اين بود که عسکري نبايد در راند اول کارت اعتراض به داوران را نشان مي‌داد. متأسفانه کارت او سوخت و در جايي که نياز بود کارت بکشد ديگر نتوانست اين کار را انجام دهد.
فارس: عملکرد سعيد رجبي در بازي‌هاي آسيايي جاکارتا چطور بود؟
سعيد خيلي عالي بود، ارديبهشت‌ماه در ويتنام تمام تکواندوکاران کره‌جنوبي، چين، قزاقستان، ازبکستان و ... همه آنها را آناليز کرده بودم و تک تک موارد را در تمام اوزان به بچه‌ها گفته بودم. خوشحالم از اينکه دقيقاً همان نکاتي که به بچه‌ها گفته بودم در طول مسابقات اجرا کردند. رجبي و ديگر بچه‌ها طوري مبارزه کردند که انگار من خودم روي صندلي کوچ نشسته بودم. خوشحالم از اينکه سعيد موفق به کسب مدال طلا شد و مزد زحماتش رو گرفت.
فارس: عملکرد ميرهاشم در اين مسابقات چطور بود؟
ميرهاشم براي رسيدن به اين مسابقات خيلي وزن کم کرده بود، اما ديديم که در اين مسابقات چقدر عالي مبارزه کرد. او حتي نمي‌خواست در اين وزن مبارزه کند اما من اصرار کردم تا در 63 کيلوگرم بازي کند. ميرهاشم 71 کيلوگرم وزن داشت و براي رسيدن به سر وزن کيلوهاي زيادي را کم کرد و کار بسيار سختي را انجام داد. همه شاهد بوديم که دو نفر در بازي‌هاي آسيايي دو طلاي المپيک داشتند که يکي را بخشي و ديگري را ميرهاشم حسيني شکست دادند.
فارس: فرزان خيلي عملکرد قابل قبولي نداشت، نظر شما در مورد مبارزات عاشورزاده چيست؟
فرزان در بازي‌هاي آسيايي يک اشتباه کرد، من بارها به او گفته بودم که بايد پاي عقب خود را به صورت حريفان بزند اما متأسفانه همه ديدند که فرزان ضربات پايين‌ تنه مي‌زند و به همين دليل حريفان او با دست گارد را مي‌بستند و فرزان ديگر نمي‌توانست امتياز بگيرد،‌ من سه ماه در اردوي تيم ملي بالاي سر فرزان بودم و تمام نکات را به او گفته بودم، اما او گويا تغيير نکرده است. فرزان بايد تغيير تکنيک بدهد و تفکرات خود را تغيير دهد. دست فرزان براي همه حريفان خود رو شده است.
فارس: مربي سابق تيم ملي تکواندو در پاسخ به اين سوال که به نظر شما چه دليلي باعث شکست مهدي خدابخشي در بازي‌هاي آسيايي شد؟
مهدي شرايط خوبي داشت، اما يک ايراد بزرگ دارد. خدابخشي در اولين بازي خود خيلي اشتباه کرد، او از همان ابتداي بازي شروع به مبارزه کردن با حريفش کرد و خسته شد، اشتباه خدابخشي اين بود که از اول بازي شروع به دعوا کردن کرد؛ او اصلاً مبارزه نکرد. به هر حال حريف او يک بازي بيشتر انجام داده بود و بدن او آماده شده بود، اما چون مهدي در بازي اول با قرعه استراحت رو به رو شده بود در نخستين بازي هنوز بدنش داغ نشده بود و شروع به درگيري کرد. حريف خدابخشي قد کوتاهي داشت، اما به شدت در تايم مبارزه پا مي‌زد.
فارس: خيلي ها معتقدند که سهم شما در کسب مدال در بازي‌هاي آسيايي بسياز زياد است، نظر خودتان چيست؟
اين موضوع نظر دوستان است که از آنها تشکر ميکنم،‌ خدا را شاکرم که باني خير شده‌ام، فکر نمي‌کنم در طول تاريخ تکواندو ايران ما مربي داشته باشيم که شاگردانش موفق به کسب دو مدال طلا در بازي‌هاي آسيايي شده باشند. خوشبختانه شاگردان من در بازي‌هاي آسيايي رکورد ثبت کردند و تاريخ ساز شدند چرا که دو نفر از آنها طلاي بازي‌هاي آسيايي را از آن خود کردند.
فارس: چه اتفاقي بايد رخ بدهد که شما دوباره به ترکيب کادر فني تيم ملي بازگرديد؟
واقعاً نمي‌دانم من تمام تلاشم را کرده‌ام، اما شايد نياز به يک معجزه باشد يا اينکه از آسمان شهاب‌ سنگ ببارد تا اينکه تلاش‌هاي من هم ديده شود. من اهل حاشيه‌ سازي نيستم. فلاحي‌راد يک مربي بازيکن‌ساز است و اين مسير را ادامه مي‌دهد. سنگر من در ميانه است و همين جا بازيکن‌سازي مي‌کنم و به راهم ادامه مي‌دهم، چون از نگاه دوستان من آن فاکتوري که براي مربيگري نياز است را ندارم، اما اين موضوع براي من مهم نيست، چون بازيکناني را که در طول اين سال‌ها راهي تيمملي کرده‌ام گوياي همه چيز است. من در اردوهاي تيم ملي دو تا سه ماه حضور داشتم و ماهيانه يک ميليون و 800 هزار تومان حقوق دريافت مي‌کردم. اين در صورتي بود که من 20 ميليون تومان در آن چند ماه به خاطر رها کردن باشگاهم ضرر کردم.
فارس: آيا با موفقيت شاگردانت، مزد زحماتت رو گرفتي؟
شايد از لحاط مادي من چيزي دريافت نکرده باشم، اما همين که نام شاگردانم مطرح شده خدا را شاکرم، همين که خدا تلاش‌هاي من را مي‌بيند اين اتفاق بسار بزرگي است. بالاخره يک روز يک نفر پيدا مي‌شود که تلاش‌هاي فلاحي‌راد را هم ببيند. واقعيت اين است که شايد اگر من در کنار تيم ملي در بازي‌هاي آسيايي حضور داشتم به اين اندازه که الان نامم مطرح شده، مطرح نمي‌شدم اين اتفاق لطف خداوند است.
فارس: و صحبت پاياني شما...
از سال 80 براي تيم‌هاي ملي در تمام پايه‌ها بازيکن‌سازي مي‌کنم و تيم ملي را تغذيه مي‌کنم. متأسفانه يا فلاحي‌راد را همراه تيم ملي به مسابقات اعزام نکردند و يا زماني هم که راهي مسابقات شدم از روي سکوها بازيکنانم را کوچ کردم و به قدري فرياد زدم که گلويم پاره شد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد عشقی با اشاره به بازی شهاب حسینی در فیلم‌های درباره الی و فروشنده اظهار کرد: در فیلم‌های اصغر فرهادی جنس دیگری از بازیگری شهاب حسینی را می‌بینیم. او در این فیلم‌ها جلوی دوربین خیلی راحت بود و با نقشش زندگی می کرد. در فیلم سوپراستار تهمینه میلانی که نقش یک ستاره را بازی می‌کرد هم خیلی خوب بود.

این منتقد درباره کیفیت سریال گناه فرشته بیان کرد: این سریال هزار بار به پایان رسید و دوباره شروع شد. سکانس‌هایش خیلی پرحرف و طولانی و مصنوعی بودند. اتفاقی می‌افتاد و شهاب حسینی و همسرش درباره آن اتفاق حرف می‌زنند. مهدی سلطانی و شهاب حسینی مدام در حال حرف زدن بودند. ضمن این که ریتم سریال خیلی کند بود. مهدی سلطانی و شهاب حسینی در «گناه فرشته» مدام در حال حرف زدن بودند.

وی افزود: فیلم و سریال باید همه چیز را به شکل دراماتیک و عملی نشان بدهند. نه این که اتفاقات به شکل نقل قولی باشند. مشکل دیگر سریال «گناه فرشته» این است که می خواهد فساد گسترده را نشان بدهد ولی جرات گفتنش را ندارد. سریال زخم کاری هم می‌خواست همین نکته را بگوید.

این منتقد درباره بازی امیر جعفری در سریال جنگل آسفالت نیز گفت: امیر جعفری بازیگر خوبی است؛ ولی چند نقش کلیشه‌ای و تکراری پشت سر هم بازی کرد. او حتی گریم و لباسش را هم عوض نمی کند و از این فیلم تا آن سریال همیشه همین است. امیر جعفری جلوی دوربین بازیگر مقابلش را له می کند. بازیگر خوب باید با بازیگر مقابلش هماهنگ باشد. ولی در صحنه‌هایی که امیر جعفری بازی می‌کند بازیگر مقابل دیده نمی‌شود.

پخش سریال درام اجتماعی گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا از جمعه یکم دی ماه آغاز شد. شهاب حسینی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی بازیگران این سریال هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • این ۱۷ استان امروز جمعه منتظر بارش شدید باشند / سامانه بارشی جید دوشنبه وارد می‌شود
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش