Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@03:58:48 GMT

ساخت آموزش های چندرسانه ای با یک نرم افزار

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۸۷۴۲

ساخت آموزش های چندرسانه ای با یک نرم افزار

امروزه نحوه آموزش دچار تغییر و تحول شده و دی وی دی‌های آموزشی براحتی می‌توانند نقش یک معلم خصوصی را برای درس‌های مختلف و همچنین مهارت‌های گوناگون ایفا کنند. اگر شما هم علاقه مندید به‌ عرصه ساخت آموزش‌های چندرسانه‌ای وارد شوید، باید گفت که نرم افزار Adobe Captivate بهترین گزینه است.

نرم افزار Adobe Captivate که قبلاً با نام RoboDemo توسط شرکت Adobe ارائه می‌شد برای نمایش امکانات یک محصول نرم افزاری با فرمت HD بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نرم افزار ساخت آموزش‌های چندرسانه‌ای و آزمون‌های یادگیری به‌صورت تعاملی بر پایه تکنولوژی HTML5 عمل می‌کند و می‌تواند با شبیه‌سازی محیط یک نرم افزار و طراحی آزمون‌های کوچک به شما در این زمینه کمک کند. اگر هم به‌دنبال استفاده از فایل‌های آماده پاورپوینت در پروژه‌های خود هستید باید گفت که این نرم افزار برایتان کاربرد مناسبی دارد.
از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار می‌توان به ویرایش ویدئو‌های ضبط شده اشاره کرد که در قالب آن می‌توانید اندازه و سایز ویدئو را تغییر دهید یا یک ویدئو اضافه کنید. ضبط و تصویر‌برداری از همه فعالیت‌ها مانند حرکت ماوس و نحوه کار کیبورد هم یکی دیگر از توانمندی‌های این نرم افزار است که به شما کمک می‌کند بهترین آموزش چندرسانه‌ای را طراحی و تولید کنید.
اجرا در محیط مرورگر برای فراهم کردن و دسترسی به ابزار اضافی، تبدیل مستقیم اسناد پاورپوینت به HTML5 با تمامی جزئیات هم بخشی دیگر از ویژگی‌های این نرم افزار محسوب می‌شود.
این نرم افزار همچنین می‌تواند از فرمت GIF پشتیبانی کند و با اکثر سیستم عامل‌ها بخصوص ویندوز 8 سازگاری دارد. اگر شما هم علاقه مندید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را به‌طور رایگان از وب سایت P30world.com دانلود کنید.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رونمایی از موتور شش سیلندر ساخت ایران

(تصاویر) رونمایی از موتور شش سیلندر ساخت ایران

دیگر خبرها

  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ساخت موتور شش سیلندر
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • (تصاویر) رونمایی از موتور شش سیلندر ساخت ایران
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی