Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش سوریه در جنوب استان ادلب در مواضع خود مستقر شده و آماده حمله به تروریست‌ها در شهرک «ابودالی» و در نزدیکی شهر «معره النعمان» هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، نیروهای ارتش سوریه در جنوب استان ادلب در مواضع خود مستقر شده و آماده حمله به تروریست‌ها در شهرک «ابودالی» و در نزدیکی شهر «معره النعمان» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه المصدر به نقل از منابع میدانی گزارش داد که خودرو‌های زرهی، سلاح‌های سنگین و تانک‌های ارتش سوریه در حال حرکت به سمت مواضع خود در مناطق روستایی جنوب استان ادلب هستند.

بر اساس این گزارش اکثر سربازان سوری در این منطقه را یگان نیرو‌های نخبه به فرماندهی «سهیل الحسن» تشکیل می‌دهند.

یگان نیرو‌های نخبه (تایگر فورس) از سوی فرماندهان ارشد ارتش سوریه مسئولیت هدایت عملیات اصلی در گذرگاه «ابوظهور» در جنوب شرق ادلب را بر عهده دارند.

در همین حال نیرو‌های بیشتری از یگان پنجم ارتش سوریه برای شرکت در این عملیات راهی جنوب ادلب شده‌اند.

عملیات جنوب ادلب تنها بخشی از عملیات گسترده ارتش سوریه در استان‌های شمال غرب این کشور خواهد بود و نیرو‌های سوری در شمال استان لاذقیه، شمال استان حماه و دشت الغاب (جنوب غرب ادلب و شمال غرب حماه) علیه تروریست‌ها عملیات خواهند داشت.

یک کاروان نظامی ارتش سوریه نیز که برای شرکت در عملیات آتی در این منطقه راهی ادلب شده بود در دشت الغاب مورد استقبال ساکنان این منطقه قرار گرفت.

پس از آغاز عملیات در آینده نزدیک، این کاروان نظامی که متعلق به یگان چهارم نیرو‌های نخبه است مسئولیت عملیات علیه تروریست‌ها در دشت الغاب را بر عهده خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش سوریه ادلب سوریه عملیات ارتش سوریه در ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد

یوری پوپوف معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیما‌های اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند، اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه استفاده می‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس