Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:04:53 GMT

مرگ یک گاو به دلیل استفاده از جادوگر به جای دامپزشک + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۹۸۹۹

مرگ یک گاو به دلیل استفاده از جادوگر به جای دامپزشک + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ جادوی جادوگران هندی نتوانست یک گاو را که به دلیل نیش مار در حال مرگ بود، نجات دهد.

این جادوگران از آمدن دامپزشک برای درمان گاو جلوگیری کرده بودند و مدعی بودند که جادویشان می‌تواند این حیوان را از مرگ نجات دهد.

 

 

بیشتر بخوانید: مرتاض ایرانی هم وارد بازار شد! + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   ناکارآمدی جادوی جادوگران هندی برای درمان یک گاو + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف با استارتاپ‌های هندی کار دست گوگل داد

نهاد ضد انحصارطلبی هند، در اختلاف ادامه‌دار گوگل با استارتاپ‌های هندی بر سر سیستم پرداخت درون برنامه‌ای، دستور تحقیقات از سیستم این شرکت آمریکایی را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، استارتاپ‌های هندی، ماه‌هاست با گوگل بر سر هزینه‌ای که برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای دریافت می‌کند، اختلاف دارند.

این اختلاف ماه میلادی جاری پس از این که گوگل، بیش از ۱۰۰ اپلیکیشن چینی را از فروشگاه برنامه خود به دلیل تخلفات مربوط به صورتحساب، حذف کرد، شدت گرفت. با این حال، پس از مداخله دولت هند، این اپلیکیشن‌ها برگردانده شدند.

این استارتاپ‌ها از کمیسیون رقابت هند خواستند این موضوع را بررسی کند و این دیده‌بان، روز جمعه دستور تحقیقات را صادر و اعلام کرد گوگل سیاست‌هایش را به شکل تبعیض آمیز اجرا می‌کند. این کمیسیون به واحد تحقیقات خود دستور داد ظرف مدت ۶۰ روز، تحقیقاتش را تکمیل کند.

سخنگوی گوگل در ایمیلی به رویترز اعلام کرد ما در حال بررسی دستور کمیسیون رقابت هند برای آغاز این تحقیقات هستیم. این شرکت در این فرآیند به هر شکلی، همکاری خواهد کرد.

این اختلاف بر سر اقدامات بعضی از استارتاپ‌های هندی است که تلاش می‌کنند اعمال هزینه ۱۱ تا ۲۶ درصدی گوگل در سیستم‌های پرداخت درون برنامه‌ای را متوقف کنند. مقامات ضد انحصارطلبی هند در سال ۲۰۲۲ دستور داده بودند این سیستم که بین ۱۵ تا ۳۰ درصد هزینه می‌گیرد، منحل شود.

گوگل منکر هرگونه تخلفی شده و می‌گوید برای حمایت از سرمایه‌گذاری در فروشگاه برنامه گوگل پلی و سیستم عامل موبایل اندروید، هزینه ای مطالبه می‌کند تا توزیع رایگان آنها را امکان پذیر کند.

بر اساس گزارش رویترز، کمیسیون رقابت هند، ماه‌ها زمان برای بررسی شکایت استارتاپ‌ها، صرف کرده مبنی بر این که گوگل دستورالعمل قبلی این دیده‌بان برای عدم اقدامات متقابل علیه شرکت‌های استفاده کننده از سیستم‌های پرداخت دیگر را دنبال نکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| نحوه تولید کبریت در کارخانه هندی
  • (ویدئو) رکورد جهانی درازترین غذای هندی شکست
  • (ویدئو) نحوه تولید کبریت در کارخانه هندی
  • آغوش مازندران برای بهار/ از شهر پله ای تا جادوی سورت
  • اختصاص ۲۰۰ تن برنج و شکر در آبادان
  • بزرگترین انتخابات جهان برگزار می شود
  • مرگ مشکوک یک خانواده هندی در کانادا
  • اختلاف با استارتاپ‌های هندی کار دست گوگل داد
  • مرگ زوج هندی به همراه دختر ۱۶ ساله‌ در حریقی «مشکوک» در کانادا
  • ۱۰ نکته طلایی برای درست کردن غذای خانگی سگ