Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:07:33 GMT

الدحیل شوت‌زن ترین تیم آسیاست(آنالیز)

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۰۰۳۷

در پایان دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم الدحیل قطر با 136 شوت، شوت زن ترین تیم غرب آسیا لقب گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ قهرمانان آسیا 2018 به مراحل پایانی خود نزدیک می شود و حالا حدود 10 روز بعد، مرحله یک چهارم به پایان خواهد رسید و تنها 4 تیم در مسابقات باقی خواهند ماند. تاکنون گوانژو اورگراند چین علی رغم حذف در دور یک هشتم نهایی با 170 شوت، بهترین تیم آسیا از این لحاظ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گوانژو چونبوک موتورز کره جنوبی است که 160 شوت زده است؛ آن ها در بازی قبلی برابر سوون سامسونگ 12 شوت زدند که 4 تا در چارچوب بود و هیچ کدام گل نشدند.

 

پس از تیم های چین و کره، الدحیل قطر با اختلاف بسیار نسبت به آن ها قرار دارد. الدحیلی ها که فصل پیش تمام جام های فوتبال قطر را کسب کردند، در آسیا 136 شوت زده اند و با 22 گل، دومین خط حمله برتر آسیا را در اختیار دارند.

 

الدحیل شوت زن ترین تیم غرب آسیا به حساب می آید. چهارمین تیم شوت زن العینِ حذف شده و در رده های بعدی، کاشیما آنتلرز، شانگهای SIPG و السد قطر قرار دارند و پس از آن ها پرسپولیس قرار گرفته است.

 

 

سرخپوشان پایتخت در این فصل لیگ قهرمانان 114 بار به سمت دروازه حریفان شوت زنی کرده اند اما تنها 12 بار گل زده اند! نرخ پایین تبدیل شوت به گل در تیم پرسپولیس باعث شده تا آن ها در گلزنی تا حدی ضعیف عمل کنند اما همین که قرمزها می توانند در برابر تیم های پرقدرتی چون الدحیل، السد و... شوت های متعددی را بزنند، ارزشمند است.

 

در بین بایکنان شوت زن هم بغداد بونجاح، آقای گل لیگ قهرمانان صدرنشین است و علی علیپور هم شوت زن ترین بازیکن ایرانی به حساب می آید.

قطر الدحیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد