Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه از هم اکنون باید اقدامات لازم را برای حضور در مسابقات المپیک توکیو آماده کنیم گفت: اگر ورزشکاران با همین روحیه و آمادگی در این رقابت ها حضور یابند موفق می شوند.

محمود دامادی، عضو فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبستان با اشاره به رقابت های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: بانوان با حضور پررنگ خود در این رقابت ها درخشان ظاهر شدند، این نکته بسیار حایز اهمیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه عملکرد ورزشکاران در مجموع خوب بود و قابل دفاع است، گفت: بعد از مسابقات جام جهانی که مردم خوشحال شدند و انتظار عمومی از ورزش در کشورمان افزایش یافت،درخشش ورزشکاران در رقابت های آسیایی 2018 جاکارتا نکته بسیار ارزشمندی است.

 

این عضو فراکسیون ورزش مجلس در ادامه افزود: ورزشکاران کشورمان در جاکارتا نشان دادند در حوزه های ورزشی دیگر هم موفق هستند لذا اگر ما بتوانیم با برنامه ریزی های خوب، اهتمام ویژه ای به امر ورزش داشته باشیم،موفقیت های بیشتری کسب خواهیم کرد.

 

دامادی با بیان اینکه در بازی های جاکارتا نزدیک به 60 بار پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد، افزود:این یک اتفاق کم نظیر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای کشور ما است.

 

این عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به کسب 20 طلا در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: هرچند انتقاداتی وجود داشت و مشکلاتی هم پیش آمد ولی در مجموع عملکرد وزارت ورزش و جوانان رضایت بخش است.

 

وی با بیان اینکه از هم اکنون باید اقدامات لازم را برای حضور در مسابقات المپیک توکیو آماده کنیم، تصریح کرد: امیدواریم هم ورزشکاران خانم و هم ورزشکاران آقا با همین روحیه و آمادگی در این رقابت ها حضور پیدا کنند، هرچند رقابت المپیک سخت تر است ولی مطمئن هستیم با این روحیه، ورزشکاران ما موفق خواهند شد.

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر مقام معظم رهبری غدیر خم افزایش قیمت سبک شوتوکان مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کشور هرمزگان عید غدیر سیاسی دامادی المپیک جاکارتا ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک