Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:21:59 GMT

انتقاد مدیر ورزشی بایرن از تاکتیک‌های مذاکراتی PSG

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۰۱۴۸

انتقاد مدیر ورزشی بایرن از تاکتیک‌های مذاکراتی PSG

پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی اروپا سرانجام بسته شد و جروم بواتنگ در نهایت بازیکن بایرن مونیخ ماند.

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع ملی‌پوش آلمانی با وجود شایعات بسیاری که از آغاز تابستان درباره‌ی انتقالش به پاری سن ژرمن سر زبانها بود به دلیل به نتیجه نرسیدن مذاکرات دو باشگاه سرانجام در بایرن مونیخ ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن می‌گوید باشگاه پاریسی از ابتدا در تلاشهایش برای جذب بواتنگ به اندازه‌ی کافی جدی نبوده است. صالح حمیدزیچ و همینطور اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه پیش از این از تاکتیک‌های مذاکراتی آنترو هنریک، مدیر ورزشی پی اس جی ابراز دلخوری کرده بودند. چرا که به گفته‌ی آنها هنریک از ترس تخطی از قوانین انصاف مالی یوفا هرگز پیشنهاد رسمی 50 میلیون یورویی که باشگاه پاریسی ادعا کرده بود برای بواتنگ به بایرن پیشنهاد داده را به مسئولین این باشگاه ارائه نداده است.

 

صالح حمیدزیچ به روزنامه‌ی آلمانی تاگس زایتونگ گفت:" تاکتیک‌های باشگاه پاریسی خنده‌دار بود. نمی‌خواهم به کسی توهین کنم. فقط باید بگویم که هیچکس نمی‌تواند با بایرن مونیخ از این کارها بکند، به خصوص وقتی که موضوع بازیکنی به بزرگی جروم بواتنگ باشد".


اما در روی دیگر سکه، پی اس جی ظاهراً انتظار داشته که بایرن از قیمت اعلام شده‌ی خود برای بواتنگ عقب‌نشینی کند چرا که فکر می‌کرده بواتنگ شخصاً مایل است روانه‌ی پاریس شده و در پاری سن ژرمن بازی کند.


از این گذشته صالح حمیدزیچ معتقد است که تاکتیک‌های مذاکره‌ی باشگاه پاریسی عجیب بوده و او به همین دلایل از آغاز علاقه‌ای برای واگذار کردن بازیکنش به پاریسی‌ها نداشته. صالح  حمیدزیچ گفت:" ما چند بار با هم صحبت کردیم ولی جروم هم مثل ما به این نتیجه رسید که تاکتیک‌های طرف مقابل، عجیب و غریب است. خلاصه اینکه شرایط مناسب نشد و این معامله جوش نخورد".

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات

بازدید 9 وکیل امیر تتلو اعلام کرد که او برای اثبات توبه‌اش، شعری در وصف امام علی (ع) را خواهد خواند. جزئیات تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات را به روایت از وزیرش می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی