Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@05:58:11 GMT

ورزشکاران خراسانی با شش مدال آسیایی به خانه برگشتند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۰۳۷۸

ورزشکاران خراسانی با شش مدال آسیایی به خانه برگشتند

امیر زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کاروان ورزشی خراسان رضوی در این چارچوب یک مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز بر گردن آویختند.
وی ادامه داد: این در حالی است که طی دوره پیشین بازیهای آسیایی یعنی هفدهمین دوره این رقابتها در سال 2014 در کره جنوبی
ورزش خراسان رضوی تنها موفق به کسب تنها یک مدال طلا از سوی محمد دانشور در رشته دوچرخه سواری شده بود لذا مدال آوری ورزشکاران استان در این دوره بازیها قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در این دوره از مسابقات آسیایی 20 ورزشکار از این استان حضور داشتند که مهلا عاطفه دار در رشته کانوپولو که به صورت آزمایشی در رقابتهای آسیایی 2018 قرار داشت موفق به کسب مدال طلا شد.
وی همچنین از حضور قدرتمند کوراشکاران خراسانی تقدیر و بیان کرد: جعفر پهلوانی مدال نقره و امید تیزتک و قنبرعلی قنبری نیز مدال برنز رشته کوراش را به دست آوردند. نوید خواجه زاده نیز که در ترکیب تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران حاضر بود به همراه تیم موفق به کسب مدال برنز شد. روزبه ارغوان و وحید دلیر نیز در تیم ملی بسکتبال استاندارد موفق به کسب دو مدال نقره شدند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: در این رقابتها انتظار بیشتری از حسن تفتیان، محمد دانشور و جواد محجوب می رفت لذا قرار است علل برخی ناکامیها در رشته های ورزشی کشتی، جودو، دومیدانی و دوچرخه سواری ریشه یابی و بررسی شود.
وی به حضور دو برابری ورزشکاران خراسانی در رقابتهای آسیایی امسال نسبت به دوره گذشته اشاره و بیان کرد: خراسان رضوی با 17 ورزشکار مرد و سه ورزشکار زن در این رقابتها شرکت داشت که بیشتر آنها طی روزهای گذشته وارد مشهد شده و مورد استقبال قرار گرفتند و اعضا تیم بسکتبال و جودو نیز در روزهای آینده به خانه باز می گردند.
3221/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استاندارد تیم ملی جودو رشته های ورزشی کشتی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در این دیدار گفت: ورزش استان در بخشی از حوزه‌ها دچار مشکلات و چالش‌هایی است که راه حل برون‌رفت از آنها در درون این مجموعه‌های ورزشی قرار دارد.

وی افزود: مجموعه ورزش استان به یک برنامه درازمدت ماندگار نیاز دارد و تنها اعتبار و بودجه نمی‌تواند موفقیت را تضمین کند.

استاندارخراسان رضوی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مدیریت استان جبران عقب‌ماندگی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه ورزش است، گفت: در حوزه ورزش کمبود سرانه‌های ورزشی یکی از مشکلات است که باید جبران شود.

نظری افزود: مدیریت استان در حوزه ورزش سعی کرده به موضوع تامین زیرساخت‌ها ورود کند که در همین راستا سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برت فوتسال است که امسال در رقابت های لیگ برتر فوتسال با کسب ۳۵ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۲/
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۱/
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند
  • اختصاص دو میلیارد تومان برای توسعه گود زینل خان اسفراین
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول