Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی تقی حیدریان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به طرح‌های قابل‌اجرای منابع طبیعی استان سمنان در سال جاری و بابیان اینکه مطالعات ۴۹ طرح در حوزه‌های مختلف منابع طبیعی در دست اجرا است، تأکید کرد: برآورد و پیش‌بینی ما از اجرای این طرح‌ها، اعتباری در حدود سه هزار میلیارد ریال است اما به دلیل کمبود اعتبار متأسفانه غالب آن‌ها در مرحله عملیاتی متوقف‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه طرح‌های حوزه منابع طبیعی با توجه به شرایط اقلیمی خشک استان سمنان دارای اولویت است، افزود: با روند فعلی اعتبارات، عملیاتی شدن طرح‌های مشاور حدود ۴۰ سال به طول می‌انجامد که این اصلاً به نفع استان نیست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در ادامه خواستار نگاه ویژه به این اداره کل و طرح‌های قابل‌اجرای آن شد و با تأکید بر اینکه در سال ۹۶ برای اجرای طرح آبخیزداری در استان حدود ۶۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص‌یافته است، گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری زمان‌بر و پرهزینه هستند اما اجرای آن‌ها بسیار مهم و ضروری قلمداد می‌شود که این امر نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

حیدریان گفت: در سال گذشته از مجموع ۶۵ میلیارد ریال اعتبار طرح‌های آبخیزداری ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی بود که به‌واقع سهم این اعتبارات بسیار اندک است.

کد خبر 4392425

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتبارات عمرانی پروژه آبخیزداری منابع طبیعی استان سمنان کمبود اعتبارات مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد عید غدیر خم سانحه تصادف احتکار خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: بیشترین حجم ذخیره سازی در این سه روز، به ترتیب مربوط به شهرستان های طبس، بشرویه‌ و زیرکوه بوده است.


نصرآبادی افزود: در مجموع حجم آبگیری سازه‌های آبخیزداری از ابتدای سال آبی ۱۴۰۲، 25 میلیون متر مکعب برآورد شده است.


وی گفت: خراسان جنوبی ۲ هزار و ۴۰۰ سازه آبخیزداری با حجم ذخیره ۹۴ میلیون مترمکعب روان آب دارد.


مدیرکل منابع طبیعی استان با اشاره به مشارکت قرارگاه امام حسن (ع) برای اجرای طرح‌های آبخیزداری افزود: در انتظار تصویب و ابلاغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری امسال هستیم تا پس از تخصیص، بلافاصله اجرای طرح‌ها آغاز شود.

دیگر خبرها

  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • آبگیری ۳ میلیون و ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • آبگیری ۳ میلیون ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم