Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه تعمیرکاران تهران با اشاره به اینکه روغن موتور بیش از ۴۰ درصد گران شده است، گفت: با افزایش قیمت روغن موتور بازار فروش روغن‌های تقلبی در سطح بازار رونق گرفته است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، علیرضا نیک‌آئین با اشاره به اینکه نوسانات نرخ دلار و افزایش قیمت مواد اولیه در پالایشگاه‌ها باعث شده تا قیمت پایه بسیاری از روغن‌های موتور خودرو با افزایش روبرو شود، اظهار کرد: علاوه‌ بر این هزینه‌های حمل‌و‌نقل نیز افزایش پیدا کرده است که در مجموع در حال حاضر قیمت روغن موتور خودرو بیش از 40 درصد گران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گرانی روغن باعث شده تا برخی فروشندگان برای سودجویی بیشتر عرضه را کاهش داده و همین امر عاملی است تا روغن در بازار به وفور پیدا نشود.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه با افزایش قیمت روغن موتور بازار فروش روغن‌های تقلبی نیز در سطح بازار رونق پیدا کرده است، افزود: روغن‌های تقلبی خودرو را به هیچ عنوان نمی‌توان از روغن‌های اصل تشخیص داد. این موضوع ضربه بزرگی را به تعمیر خودرو خواهد زد. به نحوی که تعمیرکار گیربکس و موتور خودرو را تعمیر کرده اما وقتی روغن تقلبی استفاده می‌شود خودرو بعد از طی چند کیلومتر باز خراب شده و باید راهی تعمیرگاه شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه قیمت روغن‌های تقلبی ارزان‌تر از روغن‌های اصل است و همین موضوع عاملی می‌‌شود که رغبت مردم به خرید آنها بیشتر شود. در این زمینه باید واحدهای نظارتی تمرکز زیادی را به مراکز توزیع روغن داشته و مانع ورود روغن‌های تقلبی به بازار شوند.

نیک‌آئین در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه بسته‌بندی روغن‌های تقلبی بسیار حرفه‌ای انجام می‌شود تصریح کرد: بازرسی اتاق اصناف، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به همراه تعزیرات حکومتی باید بازار را رصد کرده و مانع اینگونه اقدامات شوند.

در تصویر زیر نمونه از کشف کارگاه تولیدی روغن تقلبی خودرو از سوی اصناف اتاق شهریار را مشاهده می‌کنید:

منبع: تسنیم

انتهای پیام/4028

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| هیولایی ۳ تنی هامر با صفر تا صد ۳ ثانیه‌ای و حرکت خرچنگی

امیرمسعود عابدین: جنرال‌موتور با هامر EV، این خودروساز محبوب را از ورشکستگی رهانید.

سبک طراحی جدید هامر، همراه با حفظ اصالت همیشگی دیده می‌شود. سه موتور برقی در این خودرو با همکاری هم، ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. گشتاور حیرت‌آور ۱۵۰۰۰ نیوتون‌متری به هر چهار چرخ منتقل می‌شود! شتاب‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این پیکاپ ۳ تنی، چیزی کمتر از ۳ ثانیه اعلام شده است! قابلیت حرکت خرچنگی، از جذاب‌ترین ویژگی‌های این پیکاپ محسوب می‌شود.

قیمت نسخه ادیشن وان هامر EV، حدود ۱۱۲ هزار دلار (معادل ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان) اعلام شده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899072

دیگر خبرها

  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • ببینید| هیولایی ۳ تنی هامر با صفر تا صد ۳ ثانیه‌ای و حرکت خرچنگی
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است