Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان از مجموع نتايج کاروان ورزشي ايران و رکورد شکني در کسب تعداد مدال در بازي هاي آسيايي جاکارتا ابراز رضايت کرد و اظهار داشت: در رشته هاي که عملکرد خوبي نداشتيم بررسي هاي لازم صورت مي گيرد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزني افتخارآفريني کاروان ورزشي ايران در هجدهمين دوره بازي هاي اسيايي 2018 جاکارتا را که با رکورد شکني 62 مدال همراه بود به ملت ايران تبريک گفت و اظهار داشت: علرغم آنکه ميزلان همه تمهيدات را انديشيده بود که جايگاه خودش را ارتقا دهد و از هر شيوه اي هم استفاده کرد تا تعداد مدال ها را با کاهش اوزان و اضافه کردن يک رشته اي به نام پنجاک سيلات که از 16 طلا 14 مدال طلا نصيب خودشان شد اما رشته هاي المپيکي ما بسيار خوب کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان گفت: رشته هايي همچون کشتي، وزنه برداري، تکواندو، بسکتنبال وواترپلو ما را به آينده بسيار اميدوار کردند همچنين رشته اي مثل کبدي براي اولين بار به دو دهه اقتدار هندوستان در اين رشته پايان بخشيد. همچنين در دووميداني سه هزار متر با مانع مدال ارزشمند طلا به ارمغان آمد. در صخره نوردي نيز ورزشکار ما بسيار عالي کار کرد در کاراته و ووشو هم بسيار خوب و موفق ظاهر شديم.
محمدرضا داورزني گستردگي رشته هاي مدال آوران ايران در بازي هاي آسيايي را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان ساخت: در اين دوره از بازي ها ورزشکاران ما در 21 رشته ورزشي براي ايران مدال آور شدند که به لحاظ تنوع و پراکندگي شرايط بسيار خوبي را براي کاروان به ارمغان اورد.
معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برخي رشته هايي که نتايج خوبي کسب نکردند، تصريح کرد: البته ما در دوچرخه سواري، تيراندازي و برخي رشته هاي ديگر مي توانستيم بهتر ظاهر شويم که اين مهم هم در دست بررسي است که انشالله براي رويدادهاي آينده از جمله بازي هاي المپيک 2020 و بازي هاي آسيايي 22 بتوانيم نقاط ضعف را برطرف کنيم.
داورزني ادامه داد: مجموعه وزارت ورزش و جوانان، کميته ملي المپيک و فدراسيون ها تلاش زيادي را انجام دادند تا اين رويداد مهم را به خوبي رقم بزنند و دل مردم را شاد کنند و دولت هم حمايت و پشتيباني خوبي داشت و از طرفي پيام هاي اميد بخش مقام معظم رهبري هم براي جامعه ورزش بسيار ارزشمند و گرانسنگ بود که هم ايجاد انگيزه کرد و هم باعث روحيه به ورزشکاران و دست اندرکاران شد.
وي با بيان اينکه ستاد بازي هاي آسيايي براي اين رويداد تشکيل خواهد شد اظهار داشت: با تشکيل اين ستاد مجموعه عملکرد کاروان ورزش ايران مورد بررسي قرار مي گيرد و نقاط ضعفي که وجود داشت را در صدد برطرف کردن برمي آييم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند