Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:53:53 GMT

اعزام مربیان خانه های نور کانون های مساجد به استان قم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۱۱۸۹

اعزام مربیان خانه های نور کانون های مساجد به استان قم

مربیان خانه های نور کانون های مساجد با هدف دوره آموزشی ارتقاء سطح به استان قم اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (۱۲ شهریورماه) 4 نفر از مربیان خواهر خانه های نور کانون های مساجد با هدف دوره آموزشی ارتقاء سطح قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به استان قم اعزام شدند.

 

این دوره آموزشی دو روز خواهد بود و با حضور اساتید برجسته حوزه مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در استان قم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دوره در دو مرحله حضوری و غیرحضوری پیش بینی شده و در مرحله نخست ۱۶ ساعت آموزشی و در مرحله غیرحضوری ۳۲ ساعت پیش بینی شده که مباحث مختلف قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را شامل می شود.

 

هفته آینده مربیان برادر کانون های مساجد نیز به این دوره آموزشی اعزام خواهند شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر مقام معظم رهبری استیضاح عید غدیر غدیر خم هرمزگان افزایش قیمت روزنامه شیراز مربیان قرآن دوره آموزشی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان