Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:16:26 GMT

من؛ پسرجهانگیری، سرباز و ساکن ایرانم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۱۲۸۰

من؛ پسرجهانگیری، سرباز و ساکن ایرانم

پسر اسحاق جهانگیری در واکنش به فیلیم که در فضای مجازی به او منتسب شده است در اینستاگرام خود نوشت که ما نه «فِراری» داریم، نه از ایران عزیز «فَراری» هستیم.

اخیرا در فضای مجازی فیلی از یک فِراری طلایی و سرنشینان آن منتشر و ادعا شده است: ین بزرگوار پسر جهانگیری عزیزه که در اسپانیا با ماشین فراری طلائیش داره با پول ملت بیچاره فخر میفروشه
فرزندت کجاست آقای جهانگیری؟لابد میگه بیکار و الاف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا،  پسر اسحاق جهانگیری نیز در واکنش به انتشار این فیلم در اینستاگرام خود نوشته است: من محمدحسین جهانگیری فرزند دکتر اسحاق جهانگیری دانش آموخته دکتری مدیریت زنجیره تامین، اکنون مشغول انجام خدمت سربازی هستم. برادر کوچکترم محمد حسام دانش آموز سال سوم دبیرستان است. دو خواهرم هم هر دو ازدواج کرده‌اند و ساکن تهران‌اند. همه این‌ها را برای این نوشتم که بگویم هیچ یک از ما، نه در اسپانیا هستیم و نه در هیچ کشوری غیر از ایران، و نه آنگونه که «اخبار جعلی» به خانواده ما هم رسید،   نه «فِراری» داریم، نه از ایران عزیز «فَراری» هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پسر جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم

یک بلاگر معروف در پستی در صفحه اینستاگرام از یکی از طرح‌های تازه شهرداری تهران انتقاد کرد./

به گزارش ایسنا، حساب اینستاگرام عملیات ۱۲۵ ویدئویی از طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران در خیابان بهشتی منتشر کرد که در ادامه می‌بینید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • آل اسحاق : شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا