Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@15:55:47 GMT

توقیف تریلی حامل کالای قاچاق ۴ میلیاردی در یزد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۱۵۴۴

توقیف تریلی حامل کالای قاچاق ۴ میلیاردی در یزد

یزد - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از توقیف تریلی "بنز" و کشف قطعات یخچال قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا مزیدی" با بیان  این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی استان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه تریلی "بنز" را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این تریلی، ۳ هزار قلم انواع قطعات یخچال قاچاق را کشف و یک متهم را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس استان با بیان اینکه متهم قصد انتقال این محموله از جنوب کشور به تهران را داشت، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

مزیدی خاطر نشان ساخت: متهم به همراه کالای قاچاق کشف شده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قطعات یخچال کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران