Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست آموزشی دبیران اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، با هدف توانمند سازی و تبادل تجربیات میان انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور، از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی با کسب مجوز از اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و به منظور استفاده از ظرفیت انجمن‌های علمی دانشجویی و گسترش همکاری‌های گروهی علمی در سطح ملی و بین المللی تشکیل شده و فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجمع عمومی اتحادیه‌ها هر ساله با حضور نمایندگان انجمن‌های علمی در یک حوزه علمی و تخصصی از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود و در حال حاضر بالغ بر ۳۰ اتحادیه علمی فعال زیر نظر اداره کل فرهنگی وزارت علوم وجود دارد.

همچنین انجمن‌های علمی دانشجویی، در کنار سایر تشکل‌های دانشجویی، عرصه‌هایی هستندکه قانون گذار وجودشان را در دانشگاه‌ها به رسمیت شناخته و دانشجویان بر اساس علاقه مندی خود وارد این عرصه‌ها می‌شوند و حضور موثر دانشجویان در انجمن‌های علمی دانشجویی، جدا از مذهب و نژاد و قومیت، فضایی برای گفتگوی ملی و کنش همدلانه ایجاد می‌کند که هدف آن اعتلای نام ایران اسلامی است که در واقع فعالیت در انجمن‌های علمی موجبات ظهور مدل‌های جدیدی از اندیشیدن، تفکر و عمل را فراهم می‌سازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر همکاری علمی انجمن های علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه