Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای اظهار کرد : یکی از مهمترین کارهای دفاتر تسهیلگری در اجرای آموزش های فنی و حرفه ای در محلات نیازسنجی آموزشی و شناسایی افراد است .

وی افزود:در حال حاضر  در 10 منطقه ی نخل ناخدا، طلابند ،کمربندی ، چاهستانیها،گل کنی ،کوی ملت ، بهشت زهرا ،آیت اله غفاری ،فرودگاه قدیم و اسلام آباد توسط 6 تسهیل گر در بندرعباس جهت ارائه آموزش های فنی  و حرفه ای شناسایی و فضا مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسما کریمی گفت : دفاتر تسهیلگر می توانند افراد جویای کار را جهت شرکت در دوره های آموزشی مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای در کلیه شهرستانهای استان (بصورت رایگان) و یا آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای (با پرداخت شهریه مصوب) معرفی نمایند. این افراد می توانند پس از شرکت در دوره های آموزشی و کسب توانمندی لازم و دریافت گواهینامه مهارت در فرصتهای شغلی موجود جذب و یا مستقلا نسبت به راه اندازی کسب و کار و تولید اقدام کنند.

وی بیان کرد :رئیس مرکز شماره یک بندرعباس رابط بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و تسهیل گران تعیین شده است. کلاس های تئوری با همکاری دفاتر تسهیل گری که نیاز به تجهیزات ندارد در محلات برگزار می شود. فضا و محل برگزاری کلاسهای آموزش فنی و حرفه ای توسط دفاتر تسهیل گری شناسایی و به این اداره کل معرفی می شود.

در این بازدید معاون آموزش اداره کل و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک بندرعباس نیز حضور داشتند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهشت زهرا دولت فنی و حرفه ای معاون هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدن انسان روزانه به چه میزان پروتئین نیاز دارد؟

متخصصان معتقدند که مقدار ایده‌آل مصرف پروتئین بر اساس عواملی مانند وزن، سطح فعالیت و سلامت عمومی افراد متفاوت است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، پروتئین برای حفظ فرآیندهای بیولوژیکی بدن ضروری است، با این وجود متخصصان همچنان در مورد میزان مصرف روزانه پروتئین اختلاف نظر دارند، برخی افراد مصرف پروتئین بیشتر را توصیه می‌کنند، برخی دیگر نسبت به خطرات احتمالی ناشی از مصرف پروتئین هشدار می‌‎دهند؛ پروتئین برای رشد، نمو و ترمیم بافت‌های بدن حیاتی است و به عنوان یکی از سه درشت مغذی در کنار کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها عمل می‌کند.

مقدار ایده‌آل مصرف پروتئین بر اساس عواملی مانند وزن، سطح فعالیت و سلامت عمومی افراد متفاوت است، بیشتر متخصصان توصیه کرده‌اند که لازم است افراد روزانه به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن خود حدود ۰.۸ گرم پروتئین دریافت کنند؛ در حالی که مصرف پروتئین ضروری است، اما استفاده بیش از حد از آن نیز می‌تواند خطراتی برای سلامتی ایجاد کند، به طوری که رژیم‌های غذایی با پروتئین بالا که سرشار از گوشت قرمز و چربی‌های اشباع شده هستند، خطر بروز بیماری‌هایی مانند سنگ کلیه، بیماری قلبی و سرطان روده بزرگ را افزایش می‌دهد.

متخصصان اعلام کرده‌اند که مصرف بیش از حد پروتئین ممکن است باعث بروز کم آبی بدن، خستگی و مشکلات گوارشی شود؛ عواملی مانند سطح فعالیت بدنی و وضعیت سلامتی بر میزان نیاز بدن به پروتئین تأثیر می‌گذارد؛ برای نمونه، به افرادی که دارای مشکلات کلیوی هستند توصیه شده است که مصرف پروتئین خود را محدود کنند.

کد خبر 737473

دیگر خبرها

  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • آخرین صحبت‌های آزاده نامداری قبل از فوت چه بود؟
  • نذری نان؛ رسم زیبایی که هنوز در محلات قدیمی ادامه دارد
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • بدن انسان روزانه به چه میزان پروتئین نیاز دارد؟
  • ببینید | افراد میانسال و سالمند در تعطیلات نوروز چه برنامه تحرکی نیاز دارند؟
  • ماجرای معلم روشندل طراح ابزارهای آموزشی / بی‌توجهی آموزش و پرورش به کودکان با نیازهای ویژه