Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@14:31:57 GMT

رونمایی از اتاق وی آی پی در خودروهای لوکس رولزرویس

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۱۷۷۷

رونمایی از اتاق وی آی پی در خودروهای لوکس رولزرویس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، اتاق های یادشده از امنیت و امکانات منحصر به فردی برخوردارند که باعث می شود به گزینه ای جذاب برای افراد مشهور و ثروتمند مبدل شوند.

این اتاق مجهز به یک شیشه الکتروکرومیک است که اتاق راننده را از اتاق مسافران جدا می کند. مسافران می توانند تا زمانی که تمایل به مشاهده منظره روبرو دارند این شیشه را شفاف نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با فشار یک دکمه شیشه شفاف مذکور به یک شیشه مات مبدل می شود که محیط اطراف با استفاده از آن قابل مشاهده نیست.

اگر قرار باشد اسناد یا یادداشت های حساسی در اختیار مسافران قرار بگیرد، می توان از یک مخزن ویژه استفاده کرد که بین دو کابین قرار گرفته و باز کردن آن تنها از عقب و توسط مسافران ممکن است.

یک سیستم عایق صوتی نیز در این کابین به کار گرفته شده که شنیده شدن صدای مسافران را توسط راننده ناممکن می کند.. برای ارتباط با راننده هم یک سیستم ارتباطی خاص مخابراتی در درون خودروی مذکور وجود دارد.

دو نمایشگر ۱۲ اینچی با قابلیت اتصال به نرم افزارهای مورد نیاز و پورت HDMI برای همگام سازی وسایل برقی از جمله دیگر امکانات این مجموعه است.

کد خبر 4392466

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروسازان شرکت رولز رویس صنعت خودروسازی مردم علیه احتکار نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صنعت خودروسازی فناوری فضایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ناسا سلول بنیادی امنیت اطلاعات شرکت دانش بنیان سازمان فضایی ایران زیست فناوری ماهواره اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال

مظفر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی و صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستانی خلخال و رصد اطلاعاتی از سوی مراجع نظامی و امنیتی از دو نفر آقا و خانم در مسیر سرچم به اردبیل 10 کیلو موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان موادمخدر در یک خودروی سواری جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: ماموران نظامی و امنیتی موفق به کشف و ضبط این موادمخدر شدند.

دادستان شهرستان خلخال گفت: متهمان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند و پرونده نیز برای انجام تحقیقات مقدماتی بیشتر در حال رسیدگی و تکمیل شدن است.

کد خبر 6094760

دیگر خبرها

  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان