Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم روز گذشته با جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه دیدار کرد و دو طرف در این دیدار به بحث درباره اوضاع در خاورمیانه به ویژه مسئله ایران و سوریه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه منتشره از سوی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی آمده است نخست وزیر این رژیم، با نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه دیدار کرد. نتانیاهو و جفری در این دیدار به بحث درباره تحولات در سوریه و تلاش مشترک برای جلوگیری از آنچه «اقدامات تهاجمی ایران» خوانده شده است، پرداختند.

رژیم صهیونیستی یکی از متحدان اصلی آمریکا در خاورمیانه و خریدار اصلی تجهیزات و تسلیحات نظامی این کشور است. واشنگتن و تل‌آویو موضع یکسانی در قبال ایران در منطقه دارند. رژیم صهیونیستی بارها نگرانی‌های امنیتی  خود را درباره حضور ایران در مرزهای مشترک این رژیم با سوریه ابراز داشته است.

پیشتر سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد که این کشور تا زمانی که دمشق بخواهد حضور خود در سوریه را حفظ خواهد کرد. این مقام وزارت خارجه ایران تاکید کرد یکی از اهداف نیروهای این کشور در سوریه مبارزه با تروریست است. ایران اعلام کرد که حضور این کشور در سوریه در همکاری با مسکو و دمشق است و نیازی به موافقت رژیم صهیونیستی ندارد. رژیم صهیونیستی و سوریه سالهاست بر سر بلندهای جولان باهم مناقشه دارند.

رژیم صهیونیستی پس از جنگ شش روزه سال 1967 با سوریه این مناطق را به اشغال خود درآورد و در سال 1981 آن را به قلمرو اشغالی خود الحاق کرد. این در حالی است که الحاق بلندهای جولان به سرزمین‌های اشغالی هیچگاه از سوی جامعه بین‌المللی به رسمیت شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیدار نتانیاهو و نماینده ویژه ترامپ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سوریه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 848421 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه سازمان ملل

دیگر خبرها

  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»