Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگترین ماشین چاپ رول ۱۰ رنگ با ظرفیت ۳۵ هزار برگ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند و جمعی از فعالان حوزه چاپ در بیرجند راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، طی مراسمی همزمان با گرامیداشت شصتمین سالگرد افتتاح چاپخانه بیرجند، بزرگترین ماشین چاپ رول ۱۰ رنگ جنوب شرق کشور با ظرفیت ۳۵ هزار برگ با حضور ناصر نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی،‌ علی ناصری فرماندار بیرجند و جمعی از پیشکسوتان صنعت چاپ استان راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به قدمت صنعت چاپ در این استان گفت: راه اندازی این ماشین چاپ، علاوه بر اینکه به جایگاه فرهنگی استان کمک زیادی می کند، گامی مهم در اشتغالزایی محسوب می شود.

 

نبی زاده افزود: در ۶۰ سال گذشته، با راه اندازی چاپخانه زرین در بیرجند، چراغ صنعت چاپ در این استان روشن شد و اکنون این چراغ تبدیل به یک مشعل فروزان شده است که آینده روشنی را پیش روی این استان قرار داده است.

 

وی عشق به کار را لازمه پیشرفت در کارهای فرهنگی دانست و گفت: امروز با وجود چند چاپخانه در استان،‌ این ظرفیت فراهم شده است که سازمان ها و دستگاه های اجرایی، سفارشات خود را به خارج از استان ندهند، چرا که امروز خراسان جنوبی ظرفیت ثبت سفارش از استانهای دیگر را هم دارد.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر استیضاح عید غدیر هرمزگان غدیر خم مقام معظم رهبری رهبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان سبک شوتوکان جنوب شرق مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نمایشگاه گل و گیاه ۵ استان کشور در بیرجند خراسان جنوبی، گشایش یافت.

در این نمایشگاه، شرکت کنندگان از استان‌های خراسان جنوبی، شمالی؛ رضوی، مازندران و اراک، گل، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاهی از رنگ ها و عطرهای بی نظیر گل های طبیعی که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و توان استانهای کشور در تولیدات گل طبیعی را به نمایش می گذارد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی