Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه های حامی یک جریان خاص ادعا کردند که در جلسه دادگاه مشایی خبرنگار هیچ رسانه ای بجز میزان حضور نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، دومین جلسه محاکمه رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهور سابق صبح دیروز در حالی برگزار شد که رسانه‌های حامی این جریان، طبق شگرد و روشی که در این مواقع از آن بهره می‌برند، به دنبال فضاسازی و به حاشیه بردن دادگاه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه‌های حامی این جریان، در حالی که نتوانستند بهانه‌ای برای حمله به جلسه دادگاه امروز پیدا کنند، ناگزیر دست به انتشار ادعا‌های عجیب و البته خنده‌داری زدند.

کانال حامی جریان رئیس جمهور سابق، ابتدا با انتشار تصویری از خبر خبرگزاری میزان، مدعی شد فقط خبرنگاران خبرگزاری میزان در جلسه حضور داشته‌اند و هیچ رسانه دیگری اقدام به انتشار خبر دادگاه نمی‌کند.

بعد از آن در خبر دیگری مدعی شدند که دادگاه غیر علنی بوده است.

اما بعد از ادعا‌های تیم رسانه‌ای حامی جریان خاص، عکس‌های دادگاه روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت و لوگو رسانه‌های مختلف روی میز رئیس دادگاه مشخص شد.

قاعدتا انتظار این بود که این جریان دست از ادعای کذب خود بکشد و حداقل اگر خبر دروغ خود را اصلاح نمی‌کند، سکوت اختیار کنند.
اما با کمال تعجب باز هم جریان رسانه‌ای حامی رئیس جمهور سابق و اطرافیانش، ادعای خنده دار دیگری را مطرح کردند و نوشتند متن تمام خبرگزارى‌ها عینا از روى خبرگزاى میزان کپى شده بود!

 

این در حالیست که دومین جلسه علنی رسیدگی به اتهامات اسفندیار رحیم مشایی ساعتی قبل با حضور نمایندگان رسانه‌ها از جمله، خبرگزاری صدا و سیما، خبرگزاری تسنیم، شبکه خبر، باشگاه خبرنگاران جوان و خبرگزاری ایسنا برگزار شد؛ و با مقایسه ادبیات و محتوای اخبار هر فردی که ذره‌ای فعالیت رسانه‌ای که کرده باشد که متن خروجی اکثر خبرگزاری‌ها متفاوت است.

حتی علی اکبر جوانفکر مدیرعامل پیشین خبرگزاری ایرنا، مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد در یادداشتی با تایید "حضور نمایندگان خبرگزاری‌های صدا و سیما، تسنیم، ایسنا، شبکه خبر و باشگاه خبرنگاران جوان در دادگاه مشایی"، ادعای مضحک عجیب رسانه‌های خودشان را تکذیب کرده است.

تلاش‌های رسانه‌های حامی جریان رئیس جمهور سابق برای به حاشیه کشیدن دادگاه به جایی رسیده است که در ادامه گاف‌های زنجیره‌ای خود هر ساعت برای از بین بردن گاف ساعت پیش ابروریزی جدید خلق می‌شود.

یکی از این کانال‌ها در آخرین تلاش خود که عجیب به نظر می‌رسد، با انتشار تصویری تلاش می‌کند هر طور که شده گاف‌های قبلی خود را جبران کند.

در این تصویر مدیران کانال حامی رئیس جمهور سابق، تصویری از جلسه امروز دادگاه را به صورت زوم شده نشان می‌دهد و در پست خود نوشته‌اند ببیند؟! میکرفون تسنیم خاموش است! بنابراین خبرنگاران تسنیم در جلسه حضور نداشته.

به نظر می‌رسد، منتشرکنندگان این پست‌ها که بیشتر شبیه نوشته‌های کانال‌های طنز است، اطلاع ندارند که خبرگزاری‌های مکتوب قاعدتا با خود تصویربردار در جلسات نمی‌برند که بخواهند میکروفون را روشن کنند. هر کسی می‌داند که حضور میکروفون‌های لوگو دار رسانه‌های مکتوب در برنامه‌های خبری در بیشتر مواقع نمادین بوده و نشانه‌ای مبنی بر معرفی آن رسانه است و در صورت نیاز به ضبط جلسه، صدا با ویس رکورد‌های کوچک ضبط می‌شود.

به نظر می‌رسد حلقه اطرافیان این جریان خاص انقدر کوچک شده است که افراد غیر رسانه‌ای مجبور هستند خبر‌های شبه رسانه هایشان را تنظیم کنند و اشتباهات مکرر و زنجیره‌ای هم نتیجه همین موضوع است.

گزارش ادامه دارد...

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مشایی میزان جوانفکر احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!

منبع: ساعدنیوز

دیگر خبرها

  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!