Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع انگلیسی لیورپول، به دفاع از هم تیمی جدیدش پرداخت.

طرفداری- جو گومز تاکید می کند که او و هم تیمی هایش با وجود اشتباهی که آلیسون بکر در جریان بازی با لسترسیتی مرتکب شد، دوست ندارند شاهد تغییر سبک این دروازه بان برزیلی باشند.

به گزارش FFT، اقدام به دریبلزنی ناموفق آلیسون در دقیقه 63 در کینگ پاور موجب شد تا کلچی ایهه ناچو توپ را بدزدد و با پاسی برای رشید غزال، یکی از گل های خورده تیمش را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول در بازی یاد شده 2-1 برنده شد و به باور جو گومز، دروازه بانی که تا قبل از انتقال کپا آریزابالاگا به چلسی، گرانقیمت ترین گلر تاریخ فوتبال بود، نباید سبک کاری خودش را عوض کند. 

این سبک بازی آلیسون است و فکر می کنم همه خواستار این هستند تا به همین سبک ادامه دهد. او همیشه به ما اعتماد به نفس می بخشد و فشار زیادی را از روی دوش ما بر می دارد. هر کسی سبک بازی خودش را دارد و ما خواستار تغییر سبک بازی او نیستیم. به نظرم او فردی با اعتماد به نفس است و به این روال ادامه خواهد داد. 

 

 

گومز همچنین در شرح اهمیت بسته ماندن دروازه تیمش توضیح داد: 

ما در قالب یک تیم برای کلین شیت کردن بازی می کنیم و این مسئله حائز اهمیت است چون اگر گل نخورید، شکستی هم در کار نیست. با این حال مواردی هم پیش می آید که کاری نمی توانیم در این خصوص انجام دهیم. تلاش می کنیم تا گل نخوریم ولی مهم ترین مسئله، واکنش به این مسئله است. ما پس از دریافت گل، ناراحت نشدیم و می دانستیم که می توانیم فشارها را مدیریت کنیم و این اصلی ترین نکته است. ما سه امتیاز را نسبت به کلین شیت در اولویت قرار می دهیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله

به گزارش قدس آنلاین، هر اسکناس دلار امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۶۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و حواله آن با رشد ۶۴ تومانی، ۴۴ هزار و ۳۴۳ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری بدون تغییر قیمت، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم نیز بدون تغییر قیمت، ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟