Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@16:14:45 GMT

دوره سربازی مقطع مهم و حساسی از زندگی یک جوان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۲۳۶۳

دوره سربازی مقطع مهم و حساسی از زندگی یک جوان

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رمضان ابراهیمی محمدی رئیس زندان لردگان با بیان اینکه دوره های ویژه مهارت های اساسی زندگی ویژه سربازان وظیفه زندان لردگان برگزار شد اظهار کرد: دوره سربازی مقطع مهم و حساسی از زندگی یک جوان است که سربازان زندان یکی از ارکان ایجاد نظم و امنیت هستند و نقش اساسی در امنیت پایدار در زندان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سربازان زندان با برخی مشکلات روحی و روانی درگیرند که حل آن‌ها مستلزم کسب مهارت ‌های فردی و اجتماعی است که در این میان، نقش آموزش مهارت‌ های زندگی به عنوان یک روش پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی اهمیت زیادی دارد.
وی ضمن تاکید بر اهتمام مجموعه زندان لردگان به برگزاری کلاس های مهارت های زندگی افزود: این دوره های آموزشی نقش بسزائی در تقویت روحیه خدمتی سربازان وظیفه در مواجهه و مقابله با شرایط استرس زای زندان دارند.
رئیس زندان لردگان گفت: در همین راستا و با هدف تقویت روحیه خدمتی سربازان، کارگاه آموزشی کنترل خشم از فصول آموزشی مهارت های اساسی زندگی با مشارکت کلیه سربازان وظیفه در زندان لردگان برگزار شد.
وی گفت: آموزش مهارت های اساسی زندگی اهمیت زیادی دارد و می تواند موجب نشاط و تعالی در زندگی شخص شود و از این طریق روش های خوب زیستن را بیاموزد.
محمدی با تاکید بر نقش مؤثر کارگاه های مهارتهای اساسی بر رفتار سربازان، اجرای چنین برنامه هایی را مفید دانست و افزود:این آموزش ها، تاثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی دارد و افراد می توانند در مقابل چالش ها و بحران های زندگی بهترین تصمیم را بگیرند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی برای جذب امریه سربازی فراخوان داد. در این فراخوان از کلیه علاقمندان واجد شرایط دعوت شد که در صورت دارا بودن شرایط ذیل رزومه خود را جهت بررسی و دعوت به مصاحبه ارسال کنند:

شرایط عمومی متقاضیان

فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های فنی و مهندسی

فاقد غیبت

فاقد گواهی کسری خدمت

شرایط اختصاصی

مسلط به ICDL

توانایی کار با فتوشاپ و تسلط به اصول طراحی

توانایی کار با نرم‌افزارهای تدوین فیلم edius یا premier

توانایی کار با نرم‌افزار aftereffect

توانایی انجام کار اجرایی

روابط‌عمومی بالا

توانایی انجام کار گروهی و تیمی

مسلط به اصول مکاتبه

آشنایی با اصول ویراستاری علمی و ادبی متون

کد خبر 6093818

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • جزئیاتی درباره زندگی یحیی سنوار؛ سنوار کیست و چگونه به قدرت رسید؟
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها / معلمان بجنوردی از سختی‌های شغل‌شان می‌گویند