Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت هنری این روزهای خود گفت: به تازگی بازی من در سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان، به پایان رسیده است.

وی افزود: در این سریال نقش شخصیتی به نام ابراهیم گوهرشاد را که خان دایی یک خانواده است، ایفا می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیتی که عدالت طلب است و علیه ظلم مبارزه می‌کند و به همین دلیل به زندان می‌افتد. او بعد از آزادی برای پیگیری وضعیت خواهرزاده‌اش به تهران می‌آید.

این بازیگر در خصوص حضورش در سریال «نفوذ» عنوان کرد: این روزها در سریال نفوذ به کارگردانی جواد شمقدری هم بازی می کنم. نقش من در سریال «نفوذ» متفاوت است و می توانم بگویم که تا به حال نمونه این نقش را بازی نکرده ام. همواره چالش بازی در نقش های متفاوت را دوست داشتم.  

وی افزود: تصویربرداری سریال «نفوذ» از قبل از نوروز ۹۷ آغاز شده و این روزها تصویربرداری سریال در لوکیشن شهر ساوه سپری می شود. البته مخاطبان در سریال «نفوذ» شاهد لوکیشن‌های متفاوتی خواهند بود.

گفتنی است؛ ساخت سریال «نفوذ» در سه فاز پیش‌بینی شده است؛ فاز یک از پیش از انقلاب شروع می‌شود و تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را روایت می‌کند. فاز‌های بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت، می‌پردازد. تولید فاز اول دو سال به طول می‌انجامد.

امین اسکندریان (مهدی نقش اول سریال)، کیمیا اکرمی (محبوبه نقش اول زن)، احمد نجفی (پرویز)، حمید گودرزی (نفیسی)، رحیم نوروزی (سُرخو)، علیرام نورایی (بکتاش)، صالح میرزا آقایی (سرهنگ شریف‌زاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه)و... از بازیگران این سریال هستند.

 عوامل این سریال عبارتند از:

نویسنده و کارگردان جواد شمقدری، مهدی ارگانی مشاور و ناظر پروژه، محمود غلامی مجری طرح، عبدالحمید قدیریان مدیر هنری، روح‌انگیز شمس سرپرست گروه کارگردانی، حمیدرضا همتی مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان، هادی شلال‌وند مدیر تصویربرداری، شهریار بحرانی مدیر تدوین، مهدی اسدی تدوین، داریوش صالحیان طراح گریم، بابک اخوان مدیر صدابرداری، مجید علی اسلام طراح صحنه،‌ داوود رسولیان طراح جلوه‌های ویژه میدانی، امیر کاملان و زرگر زرین جلوه‌های کامپیوتری، حسین کشاورزی جانشین مدیر تولید، علی علی‌اکبری دستیار تولید، اصغر جبارپور مدیر تدارکات، امیرحسین مدرس دستیار برنامه‌ریز، مهدی نبی‌زاده عکاس.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال «نون خ» در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز در خصوص نحوه همکاری با این سریال گفت: از فصل دوم به مجموعه اضافه شدم و بنا به دلایلی خانم صبا ایزدپناه (بازیگر نقش کژال) نتوانست در سریال حضور داشته باشد و من به عنوان شخصی نزدیک به شخصیت کژال به این پروژه همکاری کردم.

وی با بیان اینکه قبل از بازی در «نون خ» نه به صورت خیلی جدی اما کمی سابقه بازی در تئاتر داشتم ادامه داد: این سریال اولین تجربه تلویزیونی من است.

شرافتی ادامه داد: شخصیت های «نون خ» همگی به نوع خود جذابیت دارند و و مردم به واسطه ارتباطی که با این سریال گرفته اند و مردم در کوچه و خیابان با عشق زیادی استقابل می کنند و از همه شخصیت ها تعریف می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بعد از شهرتی که به واسطه بازی در سریال «نون خ» به دست آورده ام پیشنهادات بازی در فیلم و سریال های دیگری مطرح شده که در دست بررسی است و هنوز تصمیمی برای آن نگرفته ام.

گفتنی است صهبا شرافتی زاده ۸ مهر ۱۳۷۷ در تهران است. خانواده وی اهل سنقر در کردستان است. صهبا از کودکی به بازیگری علاقه داشت و مدام برای فیلم‌های مختلف تست می‌داد و حداکثر به عنوان بازیگر فرعی یا سیاهی لشکر پذیرفته می‌شود تا این که مصطفی تنابنده (مشاور کارگردان) برای سریال «نون خ» از او تست گرفت و سعید آقاخانی هم پذیرفت در این مجموعه، نقش روناک، خواهرزاده نورالدین خانزاده را بازی می‌کند.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229101 برچسب‌ها سریال

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال