Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@22:46:31 GMT

کی‌روش با برند جدید لباس تیم ملی موافقت می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۲۴۸۸

کی‌روش با برند جدید لباس تیم ملی موافقت می‌کند؟

به گزارش جهان نيوز، از زمان فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال و شرکت پوشاک ورزشی جیووا، این فدراسیون نتوانست قرارداد دیگری با اسپانسرهای ورزشی منعقد کند و صرفا تیم ملی با استفاده از بودجه فدراسیون اقدام به خرید پوشاک از آدیداس کرد و برای سایر تیم‌های ملی نیز از شرکت مجید پوشاک تهیه شد.
  با گذشت حدود دو سال از زمان فسخ قرارداد با جیووا و اتمام قرارداد خرید تیم ملی با آدیداس، امروز فدراسیون فوتبال به نقل از هدایت ممبینی، سرپرست کمیته بازاریابی خبر از شروع دور جدید همکاری این مجموعه با شرکت آل‌اشپورت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ممبینی "توجه به حمایت از کالای تولید داخل کشور" از دیگر دلایل انتخاب برند آل‌اشپورت بوده است چرا که از قرار معلوم این شرکت قرار است پوشاک خود را در داخل کشور تولید کند.

به گفته یکی از اعضای فدراسیون فوتبال، بعد از فراخوان این فدراسیون برای تامین پوشاک تیم ملی، شرکت‌های زیادی نتوانستند به خاطر شرایط اقتصادی حاکم بر ایران اعلام آمادگی کنند و از برجسته‌ترین شرکت‌ها می‌توان به برند جوما، اسپانسر فصول گذشته پرسپولیس اشاره کرد که این شرکت هم همانند آل‌اشپورت در داخل کشور تولید گسترده ندارد.
شرکت آل‌اشپورت برای تامین خواسته‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی تولید محصولات در داخل کشور و صادرات به خارج از ایران اقدام به ساخت یک ساختمان تولیدی در شیراز کرده است.

آل‌اشپورت بنا دارد بخش زیادی از پوشاک خود را در ایران تولید کند و صرفا پوشاکی مانند کفش کتانی و استوک را از خارج از ایران وارد کند اما معلوم نیست پوشاک تولیدی این شرکت در ایران تا چه حد مطابق با استانداردهای روز دنیا خواهد بود.

از دیگر شرایط آل‌اشپورت که منجر به عقد این قرارداد به مدت یک سال شده است، برگزاری جام ملت‌های آسیا در امارات است و آل‌اشپورت در صورت موافقت کی‌روش می‌تواند به راحتی پوشاک تیم ملی را در اختیار فدراسیون فوتبال بگذارد.

مهم‌ترین ابهام این قرارداد درباره پذیرفته شدن آن توسط کارلوس کی‌روش است که همواره نشان داده در مقابل پوشیدن پوشاکی غیر از آدیداس مقاومت به خرج می‌دهد و قبلا هم با آل‌اشپورت چالش بزرگی داشته است.

در حالی که اردوی تیم ملی از امروز عصر آغاز می‌شود مشخص نیست پوشاک آل‌اشپورت مورد استفاده قرار می‌گیرد یا تیم ملی از پوشاک موجودی خود که از شرکت آدیداس ارسال شده، استفاده خواهد کرد.

منبع: ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکشوما ۴۹ ساله شد

شرکت پاکشوما با هدف توسعه بازارهای داخلی و صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای میانه و آفریقا و تبدیل شدن به یک برند معتبر بین المللی در عرصه محصولات لوازم خانگی در سالروز تاسیس خود بزرگترین خط رنگ لوازم خانگی خاورمیانه را نیز افتتاح نمود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت تولیدی و صنعتی پاکشوما به مناسبت 49مین سالروز تاسیس خود از طرح‌های سرمایه گذاری جدید در صنعت لوازم خانگی ایران رونمایی کرد.

در این روز، شرکت پاکشوما از افتتاح و راه اندازی بزرگترین خط تولیدی یخچال در ایران و خاورمیانه به طول یک کیلومتر و با ظرفیت تولید نیم میلیون دستگاه یخچال در سال خبر داد. با راه اندازی خط جدید یخچال پاکشوما به زودی این شرکت مدل های متنوع‌تر و به‌روز یخچال را به بازار ایران عرضه خواهد کرد.

شرکت پاکشوما با هدف توسعه بازارهای داخلی و صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای میانه و آفریقا و تبدیل شدن به یک برند معتبر بین المللی در عرصه محصولات لوازم خانگی در سالروز تاسیس خود بزرگترین خط رنگ لوازم خانگی خاورمیانه را نیز افتتاح نمود.

خط رنگ جدید پاکشوما با استفاده از تکنولوژی‌های مواد نانو به دوام و تثبیت رنگ محصولات و جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی بدنه محصولات کمک کرده است.

علاوه بر موارد عنوان شده، شرکت پاکشوما اولین خط تولید سبد ظرفشویی ایران را نیز در این روز افتتاح کرد. سبد ظرفشویی با توجه به پیچیدگی‌‌های بالای تولید که به دلیل شامل بودن حدود 300 قطعه مختلف با سایزهای متفاوت که می‌بایست بیش از 500 نقطه جوش و اتصال داشته باشد تا این تاریخ از طرف شرکت‌های خارجی تامین شده است که با توجه به افتتاح این خط و داخلی‌‌سازی این بخش مهم دیگر نیازی به واردات آن نمی‌باشد.

شرکت پاکشوما جهت دستیابی به تکنولوژی‌های به‌روز دنیا در صنعت لوازم خانگی با همکاری شرکت‌های بین‌المللی ایتالیایی، آلمانی، دانمارکی و چینی در کنار تامین‌کنندگان بزرگ ایرانی استفاده نموده است.

امیرعلی ابراهیمی مدیرکل اجرایی گروه پاکشوما در مراسم 49 سالگی پاکشوما در جمع خبرنگاران، گفت : در صنعت لوازم خانگی جهان، برندهای بزرگ و قدیمی در حال توسعه کسب و کار خود هستند. دلیل این موضوع انطباق پذیری و سرعت تغییر این برندها کم بوده و همین مهم باعث شده که برخی از برندها از تکنولوژی دور مانده و توسط شرکت‌های بزرگ خریداری می‌شوند.

امیرعلی ابراهیمی ادامه داد : به غیر از دو برند کره‌ای، حدود 5 گروه بزرگ لوازم خانگی در حال فعالیت هستند که هر کدام حدود 7 یا 8 برند دارند.

وی افزود : اینکه گروه پاکشوما توانسته 49 سال فعالیت مداوم و ادامه دار داشته باشد، نشان می‌دهد که پاکشوما با یک برنامه مدون در حال حرکت است. در شرایطی که بسیاری از برندهای لوازم خانگی از بازار حذف شدند.

 ابراهیمی گفت : در بسیاری از محصولات جایگاه خوبی در بازار لوازم خانگی داشته و در چند محصول ویژه، به عنوان لیدر بازار لوازم خانگی ایران شناخته می‌شویم.

وی ادامه داد : در حال حاضر خط تولید یخچال فریزر  پاکشوما، بزرگترین و پیشرفته‌ترین خط تولید کشور است. توسعه و پیشرفت خودرا در همکاری با برندهای بزرگ دنیا می‌دانیم و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل اجرایی گروه پاکشوما گفت : تفاوت گروه پاکشوما با سایر برندها در تعدد دفترها در کشورهای مختلف و البته افتتاح دو دفتر تحقیق و توسعه در کشور چین و شهر شانگهای است.

وی افزود : در سال میلادی جدید با پاکشوما جدیدی آشنا خواهید شد. هدف ما این است که در 50 سالگی برند پاکشوما، برای 50 سال بعد برنامه‌ریزی کنیم. می‌خواهیم اعتماد مردم را بیشتر از گذشته جلب کنیم و به عبارتی هر مصرف کننده ایرانی بتواند تجربه یک‌بار استفاده از محصولات پاکشوما را داشته باشد.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود
  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • هاآرتص: حماس با قبول آتش‌بس، اسرائیل را غافلگیر کرد
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود