Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور گدویف در وزن ۸۶ کیلوگرم در رقابت‌های المپیک توکیو، ابراز امیدواری سرمربی تیم کره جنوبی برای برگزاری تمرینات مشترک با کره شمالی و تمرینات دو هفته ای آکگول و اسنایدر در آمریکا چند خبر از کشتی دنیاست.

به گزارش ایسنا، انور گدویف روس که در دیدار فینال وزن ۷۴ کیلوگرم المپیک ۲۰۱۶ برزیل مقابل حسن یزدانی در یک مبارزه به یاد ماندنی شکست خورد، امسال در رقابت‌های جهانی غایب خواهد بود و قصد دارد از مسابقات جام یاریگین روسیه به میادین باز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گدویف اعلام کرده هنوز تصمیم نگرفته است که می‌خواهد در وزن ۷۹ یا ۸۶ کیلوگرم به میدان برود اما وی گفته در المپیک توکیو می‌خواهد در وزن ۸۶ کیلوگرم حضور داشته باشد.

گدویف که به اردوی روس‌ها برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان در منطقه البروس دعوت شده بود همچنین گفته که زوربیک سیداکوف و حاجی ماگمداف از نفرات شاخص روس و شانس کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی در اوزان ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم هستند.

سوسلان رامونوف قهرمان المپیک ۲۰۱۶ برزیل و دارنده مدال طلا و برنز جهان که مدتی از وزن ۶۵ کیلوگرم به وزن ۷۰ کیلوگرم رفته بود و در چند مسابقه بین المللی نیز شرکت کرده بود، تصمیم گرفت تا بار دیگر به وزن سابق خود بازگردد. رامونوف، الیاس بک بولاتوف را مهمترین رقیب داخلی خود در این وزن دانسته است.

خبر دیگر از کشتی روسیه این که بحرینی‌ها پس از جذب آدام باتیروف قهرمان اروپا به تازگی علی حاجی محمد در وزن ۶۵ کیلوگرم را جذب کرده‌اند که این کشتی گیر قصد دارد در رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان به میدان برود.

حضور تیم روسیه در جام یادگار امام (ره) و نایب قهرمانی تیم این کشور خبر دیگری بود که سایت‌های روس به آن پرداخته بودند.

مرحله دوم اردوی ۱۵ روزه آزادکاران روس در ارتفاعات البروس با حضور نفرات برتر رقابت های قهرمانی کشور و برگزاری دو مرحله اردوی دیگر تا مسابقات جهانی در منطقه سوچی و شرکت در تورنمنت‌های مدوید و زیلکوفسکی در کشورهای بلاروس و لهستان برای شناخت ترکیب این تیم در رقابت‌های جهانی بوداپست مجارستان از دیگر اخبار کشتی روسیه است.

خبر دیگر از کشتی دنیا این که از مجموع هفت کشتی گیر داغستانی حاضر در رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تنها ماگومد ابراگیم اف در وزن ۹۷ کیلوگرم که مقابل عریرضا کریمی شکست خورد، صاحب مدال برنز شد.

همچنین سرمربی تیم کشتی آزاد کره جنوبی ابراز امیدواری کرده است تمرینات مشترک کشتی گیران کره جنوبی و کره شمالی برای کمک به صلح همچون بازی های آسیایی جاکارتا با هم در سئول یا پیونگ یانگ ادامه یابد. جانگ سانگ امیدوار است که در آینده کره متحد در مسابقات شرکت کنند.

و خبر آخر اینکه طاها آکگول کشتی گیر سنگین وزن ترک و قهرمان المپیک و جهان با دعوت کایل اسنایدر آمریکایی قهرمان المپیک و جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم، اردوی دو هفته ای را در دانشگاه ایالتی اوهایو آمریکا برگزار کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بحرين کشتی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!

گربه‌سیاه حسن یزدانی به المپیک پاریس می‌آید؟

به گزارش تابناک ورزشی؛ درحالی که اخبار کشتی آمریکا همچنان تحت‌الشعاع شکست دیوید تیلور در انتخابی تیم ایالات متحده برای حضور در المپیک قرار دارد و امروز هم رسماً اعلام شد که این کشتی‌گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده است، یک وب‌سایت مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به بروکس اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2023 مثبت شده است، او در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد.

با وجود این، آمریکایی‌ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک یک اشتباه باشد، به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می‌شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می‌آید، بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود، طبیعتاً تیلور جایگزینش خواهد شد، البته وکلای کشتی آمریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • حسن یزدانی کجاست؟