Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:37:33 GMT

دو و میدانی کاران قمی صاحب یک طلا و یک نقره شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۳۱۴۴

دو و میدانی کاران قمی صاحب یک طلا و یک نقره شدند

محمدرضا اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرحله اول لیگ دو و میدانی امیدهای کشور شاما رده‌های سنی نوجوانان و جوانان روز یکشنبه در تهران به کار خود پایان داد و هر ۲ دو و میدانی کار قمی حاضر در این مسابقات روی سکو رفتند.

وی افزود: این مسابقات در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و که  مهدی رضایی دو و میدانی کار جوان قمی در دو ۲۰۰ متر روی پیست رفت و موفق شد با زمان ۲۱ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه بالاتر از نمایندگان استان‌های کردستان و خراسان رضوی مدال طلای این ماده را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: دومین ورزشکار قمی حاضر در لیگ امید، علی سلامتیان دو و میدانی کار سرعتی و آینده دار قم بود که در ماده ۱۱۰ متر با مانع با زمان ۱۴ ثانیه و ۴۷ صدم ثانیه و با فاصله ۴ صدم ثانیه نسبت به دو و میدانی کار جزیره کیش، صاحب مقام دوم و مدال نقره شد.

اسحاقی بیان داشت:  محمد باقر محمدی و علی قاسم بابایی، دیگر دو و میدانی کاران قمی هستند که می‌توانند در لیگ امید مسابقه دهند اما به دلیل آسیب دیدگی، حضور در مرحله اول لیگ را از دست دادند و تیم استان قم را همراهی نکردند.

وی عنوان کرد: استان قم در رشته دو و میدانی در سطح کشور یکی از استان‌های سرآمد است و دو و میدانی کاران استان قم از ابتدای امسال در همه رده‌های سنی قهرمانی کشور در بخش پسران صاحب عنوان نخست شده‌اند.

کد خبر 4392577

منبع: مهر

کلیدواژه: دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی مسابقات دو و میدانی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد عید غدیر خم سانحه تصادف احتکار خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ پس از برگزاری دو مرحله اردو در ایران ، تیم ملی جوجیتسو کشورمان با ۲۵ ورزشکار راهی مسابقات آسیایی شده است که تقی و اکبر سلیمی از زنجان در ترکیب تیم ملی جوجیتسو در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند.

مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا در چهار سبک برزیلی، مبارزه، کاتا و کنتاکت تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر ابوظبی پایتخت امارات ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک