Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی انصار الله جنگ اسرائیل علیه مردم یمن را جنگی اقتصادی دانست و تأکید کرد که طمع کاری برخی جریان های داخلی یمنی در شکل گیری این جنگ علیه مردم یمن تأثیر گذاشته است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی انصار الله یمن در توییتر خود ضمن اشاره به جنگی که رژیم اشغالگر قدس علیه مردم یمن ایجاد کرده گفت که این جنگ، جنگ اقتصادی است که اوضاع اقتصادی همه مردم را بحرانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از برخی جریان های داخلی یمنی هم انتقاد کرد که به جریان های خارجی طماع اعتماد کرده و گفت: این جنگ در حالی ایجاد شده که برخی از جریان های داخلی با فرصت طلبی گمان کرده بودند که خارجی طمعکار در واقع سازمانی خیریه است.

عبدالسلام گفت که مزدوران موفق نشده اند دولتی تشکیل دهند اما شکست آنها در سرمایه گذاری بر روی خارجی ها باعث شده تا کشور چند پاره شود و افزود: ملت تا زمانی که پیروز نشود آنها را رها نخواهد کرد.

در پی کاهش ارزش پول رسمی یمن در برابر دلار آمریکا و گران شدن اجناس، تظاهراتی در عدن پایتخت موقت دولت مستعفی یمن ایجاد شده و معترضان دست به اعتصاب سراسری زده اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل جنگ اقتصادی قدس آنلاین محمد عبدالسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز به صورت گسترده شمال نوار غزه را بمباران کردند.

این حمله‌های هوایی خیابان الثلاثینی واقع در مرکز نوار غزه را نیز در برگرفت. علاوه بر حمله‌های هوایی، توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شمال اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را زیر آتش گرفت.

این حمله‌های وحشیانه محله الزیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه را نیز هدف قرار داد. قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز به سمت سواحل اردوگاه النصیرات حمله کرده و این منطقه را گلوله باران کردند.

حمله‌های قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل الزوایده و دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را نیز در برگرفت.

خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که تعداد آوارگان فلسطینی در شهر دیرالبلح بر اثر تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی افزایش چشمگیری داشته است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز گذشته اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی تنها طی ۲۴ ساعت شش کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینی‌ها در این باریکه مرتکب شد. در این حمله‌ها ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۴ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر مفقود بوده یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6086024

دیگر خبرها

  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح