Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد استان البرز گفت: ۷۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز با کمک ۸۲۰ میلیون تومانی نیکوکار مقیم انگلستان خانه دار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر کل کمیته امداد استان البرز روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خانه ‌دار شدن ۷۳ خانوار مددجوی البرزی با کمک نیکوکار مقیم انگلیس گفت: ۷۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز با کمک ۸۲۰ میلیون تومانی نیکوکار مقیم انگلستان خانه دار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد محمدی فرد افزود: تمامی خانوارهای مددجویی که به همّت این فرد نیکوکار خانه دارشده اند جزو مددجویان پرجمعیّت دارای وضع اضطرار بودند.

وی اظهار داشت: مددجویان فاقد مسکن بر اساس اولویت نیازمندی با استفاده از سه منبع مالی پس انداز اولیه خانوار، مساعدت بلاعوض کمیته امداد و همچنین کمک خیّران خانه دار می‌ شوند.

محمدی فرد با اشاره به اینکه طی سال ۹۶ حدود ۳۸۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد صاحب خانه شدند تصریح کرد: سال گذشته ۱۲۳ خانوار مددجویی در شهر کرج، ۷۱ خانوار در ساوجبلاغ، ۴۱ خانوار در فردیس، ۴۷ خانوار در نظرآباد، ۲۸ خانوار در ماهدشت، ۱۴ خانوار در اشتهارد، ۳۲ خانوار در محمد شهر و ۲۴ خانوار مددجوی کمالشهری خانه دار شدند.

وی با تاکید بر اینکه حدود سه هزار و ۴۰۰ مددجوی مستأجر ساکن در استان البرز مستأجر هستند گفت: تلاش ما بر این است که تمامی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز ساکن در چهار شهر اشتهارد، طالقان، کمالشهر و ماهدشت در سال ۹۷ و با کمک خیّران خانه ‌دار ‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه اشتهارد اولین شهری است که تمامی مددجویان آن از نعمت مسکن بهره‌ مند شده‌ اند خاطرنشان داشت: علاوه بر کمک‌ های اختصاصی خیّران در بخش مسکن ۲۸ درصد از صدقه ‌های پرداختی مردم نوع‌ دوست البرز در بخش خرید، ساخت و تعمیر مسکن خانوارهای مددجوی البرزی هزینه می‌ شود.         انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد