Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@10:26:34 GMT

ضبط مکالمات کاخ‌سفید از سوی دستیار سابق ترامپ!

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۳۶۴۷

ضبط مکالمات کاخ‌سفید از سوی دستیار سابق ترامپ!

دستیار سابق رئیس‌جمهور آمریکا با استفاده از تلفن همراه شخصی خود، همه مکالمات کاخ‌سفید را ضبط کرده است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، وبسایت خبری اکسیوس نوشت: اوماروسا مانیگو نیومن، دستیار سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با استفاده از تلفن شخصی خود، همه مکالمات کاخ سفید را ضبط کرده است.

بر اساس گزارش این منبع خبری، اوماروسا در بیشتر مواقع گوشی تلفن همراه خود را در حالت ضبط صدا، در کیف یا جیب خود حمل می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین او در جلسات کاری  با گوشی تلفن همراهش هر اظهار نظری را ثبت و نگهداری کرده است.

اکسیوس نوشت: در اکثر مواقع او از تلفن اتاق کار خود برای مکالمه استفاده می کرد و با تلفن همراهش، مکالمه تلفنی را ضبط می کرد.

دستیار سابق رئیس جمهور آمریکا در دسامبر سال گذشته میلادی از سمت خود در کاخ سفید برکنار شد و ادعا کرد که او در زمان حضورش در کاخ سفید از حامیان جامعه سیاهپوستان بوده است. پیشتر اعلام شد نیومن  از ابتدای ماه اوت، مکالمه های صوتی متعددی از زمان حضور خود در کاخ سفید منتشر کرده است.

او مکالمه صوتی خود با جان کلی، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، را در لحظه اخراج خود ضبط کرده است. جان کلی در این نوار صوتی –که به صورت مخفیانه ضبط شده است– با لحنی تهدید آمیز به اوماروسا می گوید بهتر است خیلی دوستانه اخراج خود را بپذیرد.

گفته می شود اوماروسا حدود 200 مکالمه صوتی ضبط شده حاوی اطلاعاتی در مورد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و نزدیکانش در اختیار دارد. این موضوع باعث نگرانی مقامات کاخ سفید شده است.

اوماروسا قبل از این در مصاحبه با شبکه ان بی سی انتشار مکالمه های صوتی را اقدامی صحیح دانست. نیومن به ان بی سی گفت: هر بار که رئیس جمهور موضوعی درباره جامعه سیاهپوستان مطرح می‌کرد من آنجا حضور داشتم. چیزی که من در مدت حضورم در آنجا (کاخ سفید) متوجه شدم این بود که او (ترامپ) نسبت به موضوع تنوع نژادی بسیار دو رو برخورد می‌کند. دستیار سابق کاخ سفید، ترامپ را یک بازیگر دانست که بیشتر علاقمند است تا از سران اقلیت (نژادی) به عنوان پشتیبان استفاده کند تا اینکه از آنها برای مذاکرات جامع بهره گیرد.

برخی معتقدند  انتشار بخشی از مکالمه های صوتی کارکنان کاخ سفید همزمان با تبلیغ و معرفی کتاب اوماروسا تحت عنوان «روانی: روایت یک کارمند داخلی از کاخ سفید ترامپ» به مطرح شدن او در رسانه های جمعی منجر شده است.

اوماروسا پیش از این ترامپ را به تلاش برای راه اندازی یک جنگ نژادی در آمریکا متهم کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ قدس آنلاین کاخ سفید مکالمات کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرینات نمایش «آرت»، نوشته یاسمینا رضا با ترجمه و کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی و تهیه‌کنندگی آرش رهبری، به روز‌های پایانی خود نزدیک شده و این گروه اجرایی، از اواخر اردیبهشت ماه امسال، اجرا‌های عموم خود را در سالن استاد فرهاد ناظرزاده‌کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.

«آرت» که در ایران با نام «هنر» نیز شناخته می‌شود، از سال ۱۹۹۶ تا سال۲۰۰۲ در سالن‌های تئاتر لندن و دیگر شهر‌های انگلیس روی صحنه رفته و جزو پرفروش‌ترین تئاتر‌های روی صحنه در انگلستان به شمار می‌رود. این استقبال در دیگر شهر‌های مطرح اروپا و آمریکا نیز به همین منوال بوده است. موضوع نمایش‌نامه «آرت» درباره چند دوست است که یکی از آن­ها تابلوی نقاشی مدرنی را خریده و در واقع یک بوم خالی است، آنها بر سرنقاشی تابلو بحث و مشاجره می‌کنند و دوستی‌شان به هم می‌خورد.

تم اصلی نمایش‌نامه «آرت»، خودفریبی است. یاسمینا رضا در مقدمه این کتاب می‌گوید: «خودفریبی برای من بخش مهمی از زندگی است. خودفریبی امروز حکومت می‌کند. خودفریبی عنصر مسلط نهاد بشری است. خودفریبی تنها دروغ گفتن به دیگران نیست بلکه دروغ گفتن به خود است. شکلی از محافظت است و ناشی از احساسات دیگر مثل احساس غرور، نخوت، ترس، و درآمیختن با دیگران است.»

علیرضا کوشک‌جلالی که از کارگردانان پرکار ایرانی محسوب می‌شود، در سال‌های گذشته نمایش‌هایی همچون؛ «پستچی پابلو نرودا»، «مسخ»، «بازرس»، «موسیو ابراهیم»، «خدای کشتار»، «پوزه چرمی»، «سیستم گرون هلم» و «جنون محض» را روی صحنه برده است. وی همچنین، برنده جایزه افتخاری تئاتر شهر کلنِ آلمان و عضو دائمی هیات ژوری انتخاب بهترین شخصیت تئاتری کلن نیز هست. کوشک‌جلالی عضو کانون کارگردانان آلمان و ایران و دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت ارشاد است. او همچنین در چند سال اخیر، توجه به‌خصوصی به امر آموزش تئاتر شهرستان‌ها داشته است.

از عوامل این نمایش که حضورشان در این نمایش قطعی شده است، می‌توان به؛ آرش رهبری (تهیه‌کننده)، امیر پارسائیان‌مهر (مجری طرح)، آذین پورزند (دستیار کارگردان و منشی صحنه)، حمید عباسی (دستیار تولید)، بهرنگ کامیار (مدیر صحنه)، حسین سینجلی (دستیار صحنه)، آرین کشیش‌زاده (طراح صحنه)، صادق زرجویان (طراح پوستر و تیزر و عکاس)، حمیدرضا جلالی (طراح نور)، آیلین بخشی (طراح لباس).

مریم صفری (طراح گریم)، پارسا اسماعیلی (تبلیغات مجازی)، امیر پارسائیان‌مهر (مدیر روابط‌عمومی و رسانه) اشاره کرد.

این خبر در خاتمه یادآور می‌شود پیش‌فروش نمایش «آرت» از روز شنبه ۲۰اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...