Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در خصوص عرضه گوشت تنظیم بازاری در میادین گفت: روزانه 12 تن گوشت گرم لاشه‌ای و 8 تن گوشت گرم بسته‌ای یا بشقابی در میادین توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه 241 بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران داریم، گفت: اما 67 غرفه قصابی داریم که در این غرفه‌ها عرضه گوشت لاشه و بسته‌بندی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، میزان گوشت تنظیم بازاری کافی نیست.

وی در خصوص نحوه توزیع گوشت تنظیم بازاری گفت: در جاهایی که شلوغ و بیشترین مراجعه را دارند این گوشت عرضه می‌شود و تقریبا در 40 تا 70 غرفه این سرویس‌دهی انجام می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه تهران حدوداً 9 میلیون جمعیت دارد، گفت: نیاز ما بیش از این مقداری است که توزیع می‌شود اما گوشتی که در میادین توزیع می‌شود قیمتش بسیار پایین‌تر از بازار است.

وی با بیان اینکه گوشت بین 37 هزار و 500 تا 38 هزار و 500 در میادین توزیع می‌شود، گفت: گوشت بسته‌بندی نیز از 28 هزار و 500 تا 49 هزار تومان (ران) توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه در تمامی مناطق 22‌گانه این گوشت عرضه می‌شود، گفت برخی بازارها را در مناطق در نظر گرفته‌ایم و از ساعت 8 صبح تا 20 گوشت عرضه می‌شود. 

به گفته رحیمی، به دلیل محدودیت عرضه به هر نفر فقط 3 کیلو گوشت تنظیم بازاری عرضه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در غرف گوشت سیستم نوبت‌دهی وجود دارد گفت: مردم نوبت می‌گیرند و زمانی که نوبتشان شد اعلام می‌شود و آنها پای کانتر می‌روند و خرید را انجام می‌دهند.

رحیمی با اشاره به اینکه تقاضا برای خرید گوشت تنظیم بازاری بالاست، گفت: هر چقدر که شرکت پشتیبانی امور دام عرضه کند ما در میادین آمادگی توزیع را داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، جبرئیل برادری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیئت‌های عزاداری و به‌منظور تأمین نیاز هیئت‌های مذهبی تهران با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های عزاداری تأمین‌شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف ۴۰ تن سهمیه تخصیص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه توزیع این کالاهای اساسی از طریق سازمان تبلیغات انجام می‌شود، اضافه کرد: این تصمیم به‌منظور توزیع مناسب و بهینه اقلام انجام شده است و هیئت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه به سردخانه‌های مورد نظر برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

کد خبر 6063785

دیگر خبرها

  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار فارس
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس