Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، رئیس کمیته تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی شانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از انتخاب سه مداح و پیرغلام حسینی استان لرستان جهت تجلیل در مراسم اختتامیه اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی خبرداد و گفت: استان لرستان طی روزهای 13 تا 16 شهریورماه جاری میزبان شانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که شانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و مداحان با هدف پاکسازی اشعار پیرغلامان در هیئت‌های مذهبی و همچنین اصلاح روضه‌ها و حذف خرافه‌ها به میزبانی استان لرستان و در شهر خرم‎آباد برگزار می‌‏شود، افزود: در مراسم اختتامیه شانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی از مقام شامخ مرحوم حاج حبیب نیکنام که صاحب سبک سنتی مداحی و عزاداری در لرستان است تجلیل می‏شود.
دریکوند اضافه کرد: در این اجلاس همچنین از حاج محمدرضا فطرس به‌عنوان مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) استان لرستان نیز تجلیل می‎شود.
رئیس شورای هیئات مذهبی لرستان اضافه کرد: از استان لرستان همچنین حاج سیدمصطفی عباسی‎موسوی نیز به‌عنوان پیرغلام استانی معرفی و از وی تجلیل می‎‏شود.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی مداحی
وی با بیان این‌که سیدمصطفی عباسی‎موسوی 72 سال سن دارد در از مداحان و ذاکران فعال در شهر خرم‎آباد و رئیس مجمع ذاکران این شهر است که در زمینه تربیت مداحان در سطح شهر خرم‎‌آباد فعالیت داشته است.
رئیس کمیته تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی شانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی، گفت: کارگاه‌های تخصصی مداحی نیز طی روزهای 14 و 15 شهریور در حسینیه حبیب بن مظاهر سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار می‏شود و طی آن از 20 نفر از مداحان و پیرغلامان و فعالان استانی تجلیل به‌عمل می‎آید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی اجلاس پیرغلامان روح الدین دریکوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری در اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • (تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • تجلیل از پدر دو بیتی لکی لرستان
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • عکس یادگاری در اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی