Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی چقازردی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش این اراضی سند دار شده در مجموع 400 میلیارد ریال است و اسناد مالکیت دفترچه ای آنها به سند تک برگی تبدیل شد.
وی افزود: اسناد مالکیت در محدوده شهرها در قالب کاداستر صادر می شود و بسیاری از اسناد مالکیت دفترچه ای به اسناد کاداستری تک برگی تبدیل می شود که نقشه ملکی در آن مشخص است و می تواند از جعل، دخل و تصرف و صدور سند معارض جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چقازردی تاکید کرد: اسناد مالکیت دفترچه ای منسوخ شده و با تبدیل شدن به اسناد تک برگی تمامی مشخصات ملک در سند ذکر و از اجحاف در حق مالکان نیز جلوگیری می شود.
رئیس راه و شهرسازی کامیاران افزود: تسهیل در روند دریافت تسهیلات از ویژگی های تبدیل اسناد دفترچه ای به اسناد تک برگی است.
وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر مقابله با زمین خواری در شهرستان کامیاران یادآور شد: استفاده از ظرفیت یگان حفاظت زمین و مسکن و گشت زنی ‌های متناوب از دلایل کسب این موفقیت بوده است.
رئیس راه و شهرسازی کامیاران اضافه کرد: از ابتدای سال تا کنون 35 هزار و 317 متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شده که این میزان نسبت به مقدار مشابه سال گذشته رشد 45 درصدی داشته است.
وی درخصوص رفع تصرف اراضی ملی این شهرستان افزود: در راستای حفاظت از اراضی ملی، هماهنگی لازم با مراجع قضایی انجام شده است.
چقازردی یادآور شد: با پی‌گیری یگان حفاظت اراضی و اداره راه و شهرسازی، در ماه گذشته 26 هزار متر مربع از اراضی تصرف شده توسط اشخاص حقیقی رفع تصرف و به وضع سابق اعاده شده است.
رئیس راه و شهرسازی کامیاران با اشاره به اینکه مردم می‌توانند برای رفع تصرف اراضی ملی این اداره را یاری کنند، اظهار داشت: مردم هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را از طریق تماس با شماره تلفن 35523546 اطلاع دهند.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/6108
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اداره راه و شهرسازی استفاده از ظرفیت راه و شهرسازی زمین شماره تلفن رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و برخورد با مجرمان این حوزه همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه پس از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستاهای بخش رحیم‌آباد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران آگاهی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد، متهم ۸ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک و پرچین محصور کرده است.

فرمانده انتظامی رودسر از معرفی متهم ۴۴ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و با اشاره جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز و رفع تصرف اراضی مورد نظر با حکم قضائی، بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این زمین‌ها را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

کد خبر 6091218

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند