Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@12:23:42 GMT

قدرداني از تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۴۴۹۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در این آیین گفت: بیش از 3 هزار تعاونی در استان بوشهر فعالیت می‌کنندکه 854 تعاونی روستایی، 551 تعاونی صنعتی و یک هزار تعاونی خدماتی است.

حمیدرضا پناه با اشاره به تاسیس 126 شرکت تعاونی در روستاهای استان در سال گذشته افزود: امسال 980 میلیارد ریال اعتبار به شرکت های تعاونی‌های روستایی استان بوشهر اختصاص یافته که  تاکنون 820 میلیارد ریال آن پرداخت پرداخت‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره ظرفیت های استان در بخش آبزی پروری اضافه کرد: تاکنون گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده به گونه ای که 60 درصد پرورش‌دهندگان میگوی استان بوشهر عضو شرکت‌های تعاونی هستند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در زمینه صنایع دستی قدمتی چند صد ساله دارد تصریح کرد: حمایت از تولیدات صنایع‌دستی با پرداخت تسهیلات در دستور کار اداره تعاون قرار دارد.

فرماندار شهرستان دشتی نیز گفت: تعاونی‌ها در سه بخش تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت می‌کنند و نقش مهمی در ایجاد اشتغال در روستاها و بهبود وضعیت اقتصادی مردم دارند.

عبدالله نادری افزود: برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها باید شرایطی فراهم شود که فعالیت تعاونی‌ها در روستاها بیشتر شود.

در این آیین از تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر استان بوشهر تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تجلیل تعاونی های برتر کارآفرینان جشنواره استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عیسی زارع پور از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه سیستم‌های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات و ارائه دهنده ربات‌های هوشمند تجزیه‌گر، با اعطای لوح سپاس، قدردانی کرد .  این دو شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند فعال هستند.   در متن این لوح آمده است: رشد پرشتاب و پایدار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرهون تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر جهادگران عرصه علم و فناوری است که همگام با تحولات جهانی و با وجود چالش‌ها و مشکلات موجود، مسیرتوسعه و سربلندی ایران عزیز را هموار نموده اند. بدینوسیله از کوشش مجدانه و مساعی شما و سایر همکاران در طراحی و راه اندازی سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات پستی تقدیر و تشکر نموده و سلامتی و توفیق روز افزونتان را در مسیر پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم. لوح سپاس وزیر ارتباطات توسط محمود لیائی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مدیران این شرکت‌های دانش بنیان اعطا شد. نخستین ربات‌های تجزیه‌گر مرسولات پستی و سیستم تجزیه‌گر مرسولات پستی، اسفند پارسال با قابلیت تجزیه مرسولات به ۸۰ نقطه و سرعت ۹ هزار انواع پاکت پستی در ساعت را در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست راه اندازی شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد