Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:59:22 GMT

بحرین نامزد عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۴۷۵۱

بحرین نامزد عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل شد

بحرین نامزدی خود را برای عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل طی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از الیوم السابع، دولت بحرین پس از جلب حمایت شورای اتحادیه عرب و گروهی از کشورهای آسیا-اقیانوسیه عضو سازمان ملل ، از نامزدی خود برای عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل در سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است انتخابات این شورا در ماه اکتبر در شهر نیویورک برگزار شود.

عبدالله فیصل بن جبر الدوسری، معاون وزیر خارجه بحرین در جلسه معارفه سفرای عرب در این کشور گفت، "کشورش براساس قانون اساسی به حقوق بشر و آزادی‌های اساسی احترام می‌گذارد، به طوری که در روند گسترش حقوق بشر در بحرین نقش داشته و رشد و توسعه تمدن، اقتصاد، فرهنگ واجتماع را در پی داشته باشد."

وی همچنین درباره "تلاش‌های بحرین، دستاوردهای آن و تعهدات داوطلبانه ارائه شده این کشور برای عضویت در شورای حقوق بشری سازمان ملل در راستای حمایت و تحکیم حقوق بشری و انتشار فرهنگ و آگاهی نه در سطح ملی بلکه در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی گزارشی ارائه داد."

معاون وزیر خارجه بحرین مدعی شد، زمان آن فرا رسیده که تجارب این کشور و طرح‌های آن در زمینه توسعه و تقویت حقوق بشر، مکانیزم‌های ملی و دستاوردها و طرح‌های فراوان آن به اشتراک گذاشته شود.

این در حالی است که پادشاهی بحرین هرگونه اعتراضات صلح‌آمیز را در کشورش سرکوب کرده و سیاست انتقام‌گیری سیاسی از مخالفان حاکمیت را در پیش گرفته است.

کمیته بین‌المللی حقوق بشر در تازه‌ترین گزارش خود به دفتر حقوق بشر سازمان ملل در ژنو از وضعیت حقوق بشر در بحرین ابراز نگرانی کرده و گفته است شرایط برای مخالفان در این کشور حاشیه خلیج فارس در سال گذشته بدتر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بحرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟