Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@23:08:27 GMT

بچه‌های تابستان در پرورشگاهی که اصلا تابستانی نبود!

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۴۹۰۴

بچه‌های تابستان در پرورشگاهی که اصلا تابستانی نبود!

یکی دیگر از فیلم‌های بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فیلم "بچه‌های تابستان" بود که اثر دو برابر ایسلندی و البته محصول مشترک ایسلند و نروژ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، چند روزی است که آغاز شده است و فیلم های مختلفی تا کنون بر روی پرده سینماها قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از فیلم های مورد توصیه در بخش بین الملل، فیلم "بچه های تابستان" اثر برادران "راگنار سوتیر" بود.

این فیلم، داستان چند روز سخت دو کودک به نام های "آیدیس" و "کاری" بود که توسط مادرشان به یک پرورشگاه با نام "بچه های تابستان" فرستاده شده اند. آنها در مسیر رسیدن به این پرورشگاه، دروغ های زیادی از مادرشان شنیده اند و حتی مادر به آنها می گوید که وقتی خوابند، در پرورشگاه به ملاقات آنها می آید!

"کاری" پسر کوچک و برادر "آیدیس" در ابتدا از مسئولان خشن پرورشگاه نافرمانی می کند، اما وقتی به او می گویند که اگر خوب باشی مادرت به ملاقاتت می آید و تو را می برد، به همین دلیل حتی در زمان هایی اشتباه‌های خواهر خود را نیز به مسئولان پرورشگاه می گوید تا بهتر به نظر برسد.

"آیدیس" خواهر "کاری" در ابتدا به نظر آرام می آید، اما ناگهان غرق در توهمات و افکاری می شود که او را از پرورشگاه به بیرون می برند. او دوستانی خیالی دارد، البته به نظر خیالی چون در فیلم "بچه های تابستان" علاوه بر ریتم بسیار کُند فیلم که گاهی خسته کننده است، مرز بین واقعیت و خیال به راحتی از بین رفته است و صحنه های خیالی را می بینیم که به نتایج واقعی می رسند.

در نهایت، تلاش‌ها برای اینکه "کاری" به خانواده دیگری سپرده شود، کاری و خواهرش را از آسایشگاه فراری می دهد و آنها طی یک فرار پر خطر، می توانند به خانه خود برسند. جایی که پس از چند ساعت توسط مادر خود پیدا می شوند و مادر قول می دهد که دیگر آن ها را ترک نکند.

درست مانند دیگر از فیلم های خارجی جشنواره سی و یکم فیلم های کودکان و نوجوانان، نکته غرور انگیز و زیبای فیلم "بچه های تابستان" حداقل برای اصفهانی ها، دوبله همزمان هنرمندان اصفهانی روی این فیلم بود.

مریم رادپور یکی از دوبلورهای این فیلم، پس از اکران بچه های تابستان در مورد این اتفاق در جشنواره سی و یکم، به خبرنگار ایمنا گفت: من با هر کسی که صحبت می کردم، نمی دانستند که دوبله همزمان در جشنواره برگزار می شود و یا حتی جشنواره ای در جریان است که این مشکل به دلیل اطلاع رسانی این جشنواره است. دوبله ما، با دوبله داخل سالن سینما و دوبله در استودیو کاملا متفاوت است و در فیلم "بچه های تابستان" ما سه نفر باید به جای تمامی اشخاص فیلم صحبت کنیم.

وی افزود: مثلا در فیلم بچه های تابستان، آقای ربیعی، تمامی مردان این طرح و من و خانم رضاخانی، به جای بچه ها و خانم ها صحبت می کنند، اما در استودیو، هر نفر به جای یک نفر صحبت می کند.

دوبلور سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ادامه داد: استقبال در سینماهای مرکز شهر، به دلیل نزدیک تر بودن به منازل و مراکز خرید بیشتر است، اما در سیتی سنتر به دلیل فاصله دور از مرکز شهر اصفهان، استقبال کمتری دیده می شود. وقتی بیننده در سینما باشد، ما را بیشتر به ذوق می برد و حضور تماشاگران در سینما حواس ما را جمع می کند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران در کاتالان

سرمربی آبی‌اناری‌ها نظرش را تغییر داد و تابستان پیش رو بارسا را ترک نخواهد کرد. وضعیت ژاوی و تصمیم تازه‌اش باعث ایجاد یک بحران داخلی در بارسلونا شده‌اند.

به گزارش ایسنا، ژاوی چند ماه قبل بعد از حذف آبی‌اناری‌ها از جام حذفی اعلام کرد که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد. آبی‌اناری‌ها در هفته‌های اخیر ناامیدکننده ظاهر شدند؛ به طوری که هم برابر رئال مادرید شکست خوردند و هم در لیگ قهرمانان اروپا از صعود به نیمه‌نهایی بازماندند. پیش‌بینی می‌شد ژاوی با توجه به ناکامی در فصل جاری در پایان فصل تیم را ترک کند اما او در نهایت تصمیم به ماندن گرفت و نظرش را تغییر داد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، بعد از جلسه چهارشنبه‌ ژاوی با لاپورتا نوشت: ژاوی نظرش را تغییر داد و در بارسلونا باقی خواهد ماند. او بعد از نشست اخیرش با لاپورتا تصمیم گرفت با شرایط موجود در بارسلونا کنار بیاید و به این ترتیب فصل بعد هم سرمربی تیم خواهد بود.

رسانه‌های اسپانیایی هم اعلام کردند قرار است باشگاه بارسلونا در دستیاران ژاوی تغییراتی را به وجود آورد.

وضعیت ژاوی باعث ایجاد یک بحران داخلی در بارسلونا شده است. هیات‌مدیره به جدایی او در تابستان پیش رو رای داد؛ در حالی که خوان لاپورتا تصمیم گرفت او را تا سال ۲۰۲۵ نگه دارد. ژاوی خواستار پرداخت دستمزد سال آخر قراردادش در صورت اخراج شده بود. حال با تصمیم تازه، برخی از اعضای هیات‌مدیره ممکن است در روزهای آینده از سمتشان استعفا دهند.

به نظر می‌رسد که بارسلونا در تابستان آبستن حوادث زیادی خواهد بود و باید منتظر خریدهای بزرگ برای این تیم بود؛ چرا که این بارسلونا توانایی رقابت با رئال مادرید را چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • بحران در کاتالان
  • اینجا صدا جان می‌گیرد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان