Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریوشیتوکای کاراته بانوان ایران که در استان خراسان رضوی با حضور ۱۷ استان و بیش از ۷۰۰ شرکت کننده و حدود ۷۰ داور، در کلیه رده‌های سنی و کمربندی در بخش‌های کاتای انفرادی، کاتای تیمی و کومیته انفرادی برگزار گردید، تیم شیتوریوشیتوکای استان سمنان شامل کاراته کاران باشگاه کانون جوانان بسیج شاهرود موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات تیم سبک شیتوریوشیتوکای بانوان ۷ طلا ۶ نقره ۱۳ برنز کسب کردند.
مدال آوران طلایی تیم در بخش کومیته، کیانا رضایی، لیلا تیموری، زهرا کریم مجنی، زهره معرف، ریحانه ابراهیمی راد و در بخش کاتا، مریم حاج اکبری و ستایش رستمی بودند.
مدال‌های نقره در بخش کومیته به فاطمه صائمی، مریم حاج اکبری و آمنه گلسرخی و در بخش کاتا زهرا کریم مجنی، ریحانه ابراهیمی راد و فاطمه زهرا امیری رسید.
مدال آوران برنزی در بخش کاتا، محبوبه فرزانفر، زهره معرف، تبسم امیری پور و فرشته علی بمانی و در بخش کومیته، ریحانه گیلانی، فرشته علی بانی، سنا صالحی، نسترن سیفی و ستایش رستمی، آمنه گلسرخی، الناز کوثری، مه یاس نوروزی وو پریس عباسی بودند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود کانون جوانان بسیج تیم کاراته بانوان مسابقات کشوری کاراته بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود

دریافت 43 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی امروز هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد. در این همایش یک روزه محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و تعدادی از معاونان وی به ایراد سخن پرداختند.

لازم به ذکر است در این همایش تعدادی از اساتید دانشگاه‌های کشور و استان، اعضای هیأت علمی و کارشناسان معماری، شهرسازی و گردشگری حضور داشتند. گفتگوی علی شهسوار خبرگزاری مهر را با محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را با هم می‌بینیم.

کد خبر 6098494

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان