Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس با حضور ۲۰ گردان در ۱۱ شهرستان خبر داد و گفت: نمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول‌الله(ص) ۲ با حضور تجمع ۲۰ هزار بسیجی خراسان جنوبی در بیرجند برگزار می‌شود. ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه امروز روز مبارزه با استکبار انگلیس است اظهار داشت: انگلیس سابقه بدی در تاریخ دارد چون در کارنامه‌اش نفوذ در کشورها، تحت سلطه قرار دادن کشورها و اختلاف و تفرقه انداختن بین حکومت‌های اسلامی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف انگلیس تفرقه‌اندازی و ایجاد اختلاف در خاورمیانه و غرب آسیا است افزود: انگلیس کشورهای جهان سوم را مستمره خود قرار داده و در ایران هم 150 سال به دنبال نفوذ و زیاده‌خواهی بوده و هنوز هم می‌خواهند دوباره به کشور ما باز گردد. 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: رزمایش محمد رسولالله(ص) 2 سه مرحله دارد که مرحله نخست شامل گروه‌های جهادی است که از تاریخ 9 شهریورماه آغاز و تا 29 شهریور ادامه دارد و در این مدت 219 گروه جهادی به مناطق کم برخوردار، حاشیه شهرها، مناطق محروم و روستاهای دور دست اعزام می‌شوند. 

قاسمی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش شامل گردان‌های بیت‌المقدس است که 20 گردان در 11 شهرستان برگزار می‌شود و 14 شهریورماه به صورت همزمان در سراسر استان برگزار می‌شود که رزمایش دو مرحله دارد مرحله اول شامل آموزش تمرین شبانه و تمرین‌های روزانه است و مرحله دوم آموزشی رزمی است که در 15 و 16 شهریورماه انجام می‌شود.

وی افزود: مرحله سوم رزمایش محمد رسول‌الله(ص) 2 شامل نمایش اقتدار عاشورایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و همه بسیجیان استان خراسان جنوبی در بیرجند تجمع می‌کنند و نمایش اقتدار عظیم در استادیوم آزادی بیرجند با حضور 20 هزار بسیجی از گردان‌های امام  علی(ع) بیت‌المقدس و گردان‌های امام حسین(ع) بسیجیان اقشار مختلف در آن حضور می‌یابند که این برنامه یک روزه است و طبق برنامه‌ریزی برای 5 مهرماه پیش‌بینی شده اما امکان جابه‌جایی زمان نیز وجود دارد. 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه از 9 شهریور تا عصر روز گذشته 66 گروه جهادی به حاشیه شهرهای استان مناطق محروم اعزام شده که شامل 560 نفر مرد و 273 خواهر و در مجموع 833 نفر بسیجی حضور داشتند و عرصه فعالیتشان آموزشی، خدمات‌رسانی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، کلاس‌های آموزشی، اخلاقی و قرآنی است و در این چند روز پزشک عمومی 580 نفر را ویزیت رایگان کرده و پزشک متخصص زنان نیز 450 نفر را ویزیت کرده است. 

قاسمی افزود: هدف از این رزمایش‌ها انسجام آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس برای ماموریت‌ها، تقویت روحیه جهادی بسیجیان و مایوس کردن دشمن از تغییر نظام است. 

وی اظهار کرد: تمرینات روزانه و شبانه انجام می‌شود و در اقتدار عاشورایی برای تجمع 20 هزار بسیجی هماهنگی‌های لازم برای پشتیبانی انجام شده است. 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج در هر برهه از زمان ماموریت خاصی دارد و در دهه 60 جنگ و دفاع مقدس، دهه 70 و 80 سازندگی، در دهه 80 و 90 فضای مجازی بود که بیشترین هجمه را دشمن در این زمان دارد و اقتصاد مقاومتی نیز در دستور کار قرار گرفته و الان در موضوع اقتصادی بیشترین هجمه دشمن را داریم و برای اینکه ملت را از زانو در آوردن همه راه‌ها را به کار می‌گیرند و هم اکنون طرح محله محور نیز در دستور کار بسیج است. 

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر یکشنبه به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر (عج) استان با سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان و مدیران ارشد سپاه در استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد.

در این دیدار عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، ملکی پور فرماندار قزوین و مددخانی فرماندار آبیک نیز حضور داشتند.

کد خبر 6084571

دیگر خبرها

  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • عملیات وعده صادق، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است