Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخوار-یادمان شهدای گمنام شهر دولت آباد با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، محمد مهدی طهرانچی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در آیین بهره برداری از یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد دولت آباد با بیان اینکه شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می گیرند، اظهار کرد:‌ امروز باتوجه به شرایطی که دشمنان ایجاد کرده اند و جوانان را مورد هدف خود برای نابودی نظام جمهوری اسلامی قرار داده اند، ارتباط نسل چهارم با شهدا باید بیش از گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وجود شهدا در زمین یعنی راه و روزنه ارتباط، افزود: دانشجویان باید بصیرت خود را نسبت به شهدا بالا ببرند تا بیشتر با این مردان خدا مانوس شوند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به مسئولان گفت:‌ نباید شهدا در دانشگاه مهجور و غریب باشند و روز قیامت والدین آنان از ما گله مند خواهند بود، باید برنامه های فرهنگی دانشگاه در جوار این شهدا برگزار شودتا ارتباط شهدا با قلب و دل مردم به خصوص دانشجویان بیش از گذشته شود.

سید محمد کاظمی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد در این آیین گفت: طرح اولیه یادمان شهدای گمنام دولت آباد توسط سید محمد حسینی، دانشجویی معماری این دانشگاه طراحی و مرحله نهایی آن توسط دفتر فنی دانشگاه دولت آباد انجام شد.

وی افزود:‌ این طرح الگو گرفته از آرم الله در پرچم جمهوری اسلامی ایران است که ساخت آن در دو مرحله سفت کاری و نازک کاری انجام شد و نازک کاری آن در ۴۵ روز به پایان رسید.

وی گفت:‌ این یادمان با زیر بنای ۹۰ متر مربع و یک میلیارد ریال هزینه با مشارکت خیران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد احداث شد.

به گزارش ایمنا، ۲۹ آذر سال ۹۴ دو شهید گمنام ۱۹ ساله بر روی دستان دانشجویان و مردم شهرستان برخوار تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد خاکسپاری شدند.

این شهدای ۱۹ ساله که در سال ۶۵ در عملیات کربلایی چهار در منطقه ام الرصاص و دیگری ۱۹ ساله در سال ۶۱ در عملیات محرم در منطقه شرهانی به شهادت رسیدند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: افتتاح پروژه های عمرانی برخوار دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر

استاندار اردبیل از تکمیل و بهره‌برداری ۶۰ کیلومتر بزرگراه در محور پارس‌آباد به سمت مشگین‌شهر تا ۲ سال آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در جریان بررسی مشکلات زیرساختی شمال استان اردبیل، اظهار داشت: با توجه به حادثه‌خیز بودن محورهای مواصلاتی شمال استان به ویژه پارس‌آباد به سمت مشگین‌شهر و اردبیل، تلاش بر این است تا این مسیر در سال‌های پیش رو به بزرگراه ارتقا پیدا کند.

وی تصریح کرد: محور پارس‌آباد ـ سربند به طول 20 کیلومتر در حال نهایی شدن است که با اجرای ابنیه‌های این مسیر به ویژه پل‌ها و دیگر تأسیسات زیرساختی امیدواریم تا چند ماه آینده محور پارس‌‌آباد به سربند به صورت کامل و به طول 20 کیلومتر زیر بار ترافیک برود.

استاندار اردبیل گفت: در ادامه مسیر از سربند به سمت سه راهی مشگین‌شهر به طول 40 کیلومتر آسفالت لایه اول انجام شده و پیش‌بینی می‌شود 20 کیلومتر امسال و 20 کیلومتر مابقی نیز سال آینده تکمیل و به زیر بار ترافیک برود.

عاملی افزود: با احداث فازهای بعدی این مسیر، تلاش بر این است تا محور پارس‌آباد به سربند و سربند به سه راهی مشگین‌شهر به صورت چهار بانده به بهره‌برداری رسیده و شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در این مسیر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان پارس‌آباد و شمال استان اردبیل از مسیرهای پرتردد گردشگری، تجاری و اقتصادی به شمار می‌رود و در محدوده بیله‌سوار به گرمی نیز بزرگراهی در حال احداث است تا از این مسیر نیز تردد ترانزیتی به شکل ایمن انجام شود.

استاندار اردبیل از تکمیل پست برق مغان و احداث جایگاه سوخت‌رسانی به فرودگاه پارس‌آباد خبر داد و اضافه کرد: این پروژه ها نیز با همت شرکت توزیع برق و همچنین فرودگاه‌های استان در حال تکمیل شدن است تا اهالی شمال استان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران