Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@18:08:30 GMT

جانشین سرپرست حجاج ایرانی از مدینه عازم تهران شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۶۱۳۴

جانشین سرپرست حجاج ایرانی از مدینه عازم تهران شد

جانشین نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ؛ بامداد روز دوشنبه (دوازدهم شهریور ماه) از فرودگاه مدینه منوره عازم تهران شد.

به گزارش گزارش خبرگزاری شبستان؛ درمراسم بدرقه آیت الله حسینی بوشهری درمدینه منوره شماری از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و ستاد مدینه حضور داشتند.
آیت الله حسینی بوشهری ضمن آرزوی توفیق برای تمامی دست اندرکارنی که در مدینه منوره و مکه مکرمه به زائران ایرانی درحال خدمت رسانی هستند، تصریح کرد: همه عزیزان تا آخرین روزی که کاروان های حجاج کشورمان در سرزمین وحی حضور دارند به بهترین وجه به زائران خدمات ارائه دهند تا انشاء الله حلاوت زیارت و سفر حج برای  حجاج باقی بماند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است؛ امسال بیش از86 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج ابراهیمی به سرزمین وحی سفر کردند.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس استیضاح غدیر هرمزگان مقام معظم رهبری سبک شوتوکان مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کشور افزایش قیمت رکود مسکن اهمیت حج ۹۷ آیت الله حسینی بوشهری حجاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد، گفت: در اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی ۵ مخل نظم و امنیت در شهر مشهد دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ،  اظهار داشت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت چند تن از اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی، پی‌گیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصدهای اطلاعاتی خود مخفیگاه 5 تن از این افراد شرور که دائم مخفیگاه خود را تغییر می دادند را شناسایی و در 2 اقدام ضربتی و غافلگیرانه  آن‌ها را دستگیر و در این رابطه 4 قبضه قمه، 2 قبضه چاقو و 7 عدد چماق کشف کردند.

چراغ خاطرنشان کرد: جرائمی از قبیل مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فیلم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این 5 مخل نظم و امنیت است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون‌شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی