Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@16:45:15 GMT

سپاه گرگان 203 گروه جهادی فعال دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۶۱۴۰

سپاه گرگان 203 گروه جهادی فعال دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ دوم پاسدار باقر رحمانی روز دوشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: از 14 شهریورماه گروه های جهادی به سه منطقه حاشیه شهر گرگان واقع در کوی محتشم، عرفان و انجیراب اعزام و خدمات موردنیاز به ساکنان این مناطق ارایه خواهند داد.
وی گفت: همچنین در حاشیه این حضور، میز خدمت با مشارکت بسیج کارمندان و حضور دستگاه های مرتبط از جمله شهرداری، بهزیستی، کمیته امداد و بهداشت و درمان راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، فعالیت گروه های جهادی حوزه های عمرانی، بهسازی و مرمت واحدهای مسکونی، امور فرهنگی، علمی ، زیباسازی مدارس و خدمات پزشکی و دندانپزشکی تا 29 شهریور ماه در این مناطق ادامه دارد.
سرهنگ دوم رحمانی همچنین به برگزاری رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (2) در این شهرستان همزمان با سراسر کشور از 13 شهریورماه و به مدت دو روز خبر داد و افزود: این رزمایش با حضور تعدادی از گردان های بیت المقدس به نمایندگی از بسیجیان شهرستان و با برپایی رژه کاروانی آنها برگزار می شود.
وی گفت: بسبجیان شرکت کننده در رزمایش ، دوره های آموزشی را در اردوگاه مُعین برپا شده در حاشیه شهر گرگان طی خواهند کرد.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان، هدف این رزمایش را یاداوری خاطرات اعزام بسیجیان به جبهه های حق علیه باطل در آستانه هفته دفاع مقدس، حفظ انسجام، تقویت روحیه و امید آفرینی در میان مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب برشمرد.
وی همچنین به استقبال مردم از بازسازی واقعه غدیر در گرگان اشاره کرد و افزود: از این برنامه هشت هزار نفر به صورت میدانی و 20 هزار نفر از طریق شبکه فضای دیدن کردند.
بازسازی واقعه غدیر از سوی هنرمندان بسیجی سپاه ناحیه گرگان اواخر هفته قبل به مناسبت عید غدیر انجام شد.
وی همچنین از تدارک ویژه برنامه های استقبال از ماه محرم با عنوان 'سلام بر محرم' در شهر گرگان خبر داد.
6204/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بهداشت و درمان بهزیستی دوره های آموزشی کمیته امداد محرم رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری امروز در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان خراسان رضوی که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند‌.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند؛ بر این اساس آمادگی داریم 5800 گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود