Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:23:14 GMT

توماس باخ: وقت آن است که خاورمیانه میزبان المپیک باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۶۲۴۴

توماس باخ: وقت آن است که خاورمیانه میزبان المپیک باشد

رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: :امیدوارم شاهد نامزدی یکی از شهرهای خاورمیانه برای برگزاری المپیک ۲۰۳۲ باشیم. ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک معتقد است خاورمیانه می‌تواند منطقه مناسبی برای برگزاری بازی های المپیک در سال 2032 باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مورد اظهار داشت: قطر در آستانه برگزاری دو رویداد بزرگ است. ابتدا میزبانی از مسابقات دو ومیدانی قهرمانی جهان در سال 2019 و سپس جام جهانی 2022. شاید بعد از این دو فرصت مناسبی باشد برای میزبانی قطر از بازی‌های المپیک. طبیعتا میزبان المپیک 2032 پنج سال دیگر انتخاب می‌شود و یکی از شهرهای خاورمیانه می‌تواند از همین حالا در اندیشه نامزدی باشد.

بعد از المپیک 2020 توکیو، میزبانی المپیک 2024 به شهر پاریس رسیده و لس آنجلس میزبان المپیک 2028 خواهد بود. در همین حال گفته می شود اندونزی هم پس از برگزاری بازی های آسیایی 2018 حالا به دنبال نامزدی میزبانی المپیک 2032 خواهد بود.

جوکو ویدودو رئیس کمیته المپیک اندونزی گفت: ما قدرت و توان خودمان را در بازی‌های آسیایی به خوبی نشان دادیم و حالا می‌خواهیم به دنبال میزبانی از المپیک باشیم.

انتتهای پیام/

R1015159/P35350/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی ملایر در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به میزبانی ملایر در حال برگزاری ایست و تا دهم اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است