Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@03:05:37 GMT

لطیفی سریال "درّی" را می‌سازد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۶۳۹۴

ساخت سریال «سنجرخان» که سید ضیاء‌الدین دری قرار بود آن را کارگردانی کند و پیش از فوت، بخشی از نگارش آن را به سرانجام رسانده بود، به محمدحسین لطیفی واگذار شد. ناطقان: لطیفی در گفت‌وگویی از ساخت این سریال و انجام مراحل مقدماتی آن خبر داد.
وی درباره جزئیات پروژه سنجرخان گفت: این مجموعه به تازگی به من واگذار شده است و در حال بررسی آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لطیفی که سر دلبران آخرین پروژه او در تلویزیون بود و در ایام رمضان به روی آنتن رفت، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا که سریال سنجرخان چه زمانی کلید خواهد خورد؟ گفت: در حال بررسی هستیم و قطعا این سریال امسال کلید خواهد خورد.
به گفته وی سعید جلالی، تهیه‌کننده این سریال است.
او در پایان از ساخت  فیلم جدیدش هم خبر داد و گفت: این فیلم یک کار کمدی است اما نه از آن کمدی‌هایی که 3 میلیاردی فروش دارد بلکه یک کار کمدی اجتماعی است. این فیلم را قبل از پروژه «سنجر خان» می سازم.
منبع: ایسنا برچسب ها: سنجرخان ، لطیفی ، سید ضیاء‌الدین دری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سنجرخان لطیفی سید ضیاء الدین دری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد

کارگردان فیلم سلمان فارسی در حضور ریاست سازمان صدا و سیما توضیحاتی از روند این پروژه مهم داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان صدا و سیما با حضور سر فیلمبرداری پروژه سلمان فارسی در مورد آن توضیح داد: ما هفت سال است که کار تولید سلمان فارسی را آغاز کرده‌ایم و امسال سخت‌ترین روز‌های خود را در طول این پروژه می‌گذرانیم؛ می‌توانم بگویم امسال یک سال سرنوشت‌ساز است؛ لذا وظیفه ما در سازمان صداوسیماست که از همه ظرفیت‌ها و اختیارات‌مان استفاده کنیم تا این مجموعه طبق برنامه‌ریزی پیش برود. چون استاد میرباقری و همکارانشان با جدیت مثال‌زدنی کار را پیش می‌برند.

داود میرباقری کارگردان سریال سلمان فارسی هم درباره روند تولید سریال گفت: فصل تولد سلمان را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد. در اصل سکانس‌ها مربوط به بودخشان (پدر سلمان)، فرماندار جی است که در آتشکده ماربین مقابل دوربین می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که کار چه زمانی به پایان خواهد رسید هم گفت: ما طبق برنامه پیش می‌رویم؛ تدوین هم در حال انجام است و تلاش می‌کنیم سریال را سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.

دیگر خبرها

  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • چرا کشوری مثل مصر سریال «حشاشین» را ساخت؟
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت دارم
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد
  • لطیفی: به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت تمایل دارم
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟