Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: منافقین و نظام سلطه درصدد هستند تا جشن پیروزی انقلاب اسلامی در چهلمین سالش را به کام ملت ایران تلخ کنند. ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین،  رزمایش محمد رسول الله(ص) 2 با حضور گردان‌های الی بیت المقدس شهرستان البرز با رمز یا محمد رسول الله(ص) در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: هدف از  رزمایش محمد رسول الله(ص) نمایش حضور نیروی های انقلاب در صحنه، اقتدار بسیج،  حفظ ارزش‌ها و آمادگی توان رزم فرهنگی، اقتصادی و نظامی در برابر دشمنان نظام است.

وی افزود: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و با شیطنت‌ها و دسیسه‌های اسرائیل و با پول های عربستان سعودی و به دست منافقین در صدد هستند تا جشن پیروزی انقلاب اسلامی در چهلمین سالش را به کام ملت ایران تلخ کنند. 

طاهرخانی گفت: به تمام این عیادی استکبار می گوییم، شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان در سراسر کشور به رهبر انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند که گوش به فرمان شما هستیم و جهانیان بدانند اگر امام خامنه ای حکم جهاد دهد ارتش دنیا هم نمی‌تواند در مقابل نظام ایستادگی کند. 

وی عنوان کرد: این مردم در دفاع از انقلاب و آرمان های شهدا همه چیز را در طبق اخلاص گذاشتند و از انقلاب دفاع کردند  و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف خود برسند و بسیجیان با تمام توان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی

دریافت 44 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در چارچوب منویات امام المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) از جوانان خواست؛ تا خود را در معرض مسئولیت پذیرفتن قرار دهند.

کد خبر 6100096

دیگر خبرها

  • تائید حکم سنگین کارگردان ایرانی؛ از حبس تا ضبط اموال
  • «وعده صادق» گوشه‌ای از قدرت نظام اسلامی را به تصویر کشید
  • توئیت بارزانی بعد از دیدار با رهبر انقلاب + عکس
  • شهادت ۲ رزمنده حزب‌الله لبنان در راه قدس
  • باید برای اعتلای عزت ملی خودباوری را سرلوحه قرار دهیم/ اصفهان قطب صنعت هسته‌ای ایران است
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است