Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران صبح امروز از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد. به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، عباس پوریانی رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران صبح امروز از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد.

در این بازدید پوریانی رئیس کل محاکم تهران با همکاران قضایی و اداری دیدار و گفت‎وگو کرد و به مشکلات حقوقی مراجعه کنندگان رسیدگی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از خط انتقال آب مجتمع صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان اظهار داشت: بیش از ۵۷ درصد خط انتقال آب لوله گذاری شده و در مجموع با توجه به خرید لوله و سایر تجهیزات مورد نیاز این خط شاهد پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب به شهرستان اردکان هستیم.

معاون استاندار در ادامه افزود: خط انتقال آب به طول ۳۳ کیلومتر اجرا و برای احداث آن بیش از ۳هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس ابوالحسینی گفت: امیدواریم بزودی این خط انتقال آب که می تواند بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را به شهرستان اردکان منتقل کند، به اتمام برسد و ما شاهد آبرسانی به این شهرستان از مسیر خط انتقال آب باشیم.

این بازدید با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، فرماندار شهرستان اردکان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیران حوزه انرژی و خطوط انتقال آب شرکت صنعتی، معدنی چادرملو و جمعی از مسئولان شهرستان اردکان برگزار گردید.

 

دیگر خبرها

  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • لیست دادگاه های تبریز
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • طرح تولید مس کاتد در آذربایجان شرقی
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • یک محکوم به قصاص در کجور با گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت