Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سعید یگانه پور گفت: پیرو تماس یکی از شهروندان با سامانه ارتباطات مردمی (190) تیم بازرسی کارشناسان بهداشت محیط به محل اعزام و پس از بازدید به عمل آمده از انبار مواد غذایی ، بیش از دو هزار  کیلوگرم مواد غذایی ( لواشک، قره قروت و آلوچه) تاریخ گذشته و فاسد کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با توجه به بررسی کارشناسان بهداشت محیط و طی مراحل قانونی، دستورمعدومی مواد غذایی توسط  مراجع قضایی صادر و با همکاری مشترک بازرسین بهداشت و ماموران اماکن نیروی انتظامی صادر شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان رضوی نیشابور مواد غذایی بهداشت فاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفت سن غلات مزارع رشتخوار خراسان رضوی نابود شد

علیمردان خزاعی گفت: وظیفه ما اطلاع‌رسانی بود و کشاورزان نیز از نظر‌های ترویجی کارشناسان این اداره به موقع استفاده کرده و وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: هفته گذشته و همزمان با سرتاسر استان خراسان رضوی نیز، اجرای رزمایش مبارزه با آفت سن غلات و رژه خودرویی با کمک دیگر دستگاه‌های مرتبط نظیر دامپزشکی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، سپاه و بسیج سازندگی، کارشناسان طرح همگام با کشاورز، پلیس راهور و نیروی انتظامی در مزارع این شهرستان برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشتخوار گفت: در این عملیات، مبارزه شیمیایی در مزرعه آلوده به آفت سن غلات در سطح ۱۲ هکتار انجام شد.

خزاعی، سن غلات را یکی از مخرب‌ترین آفات شناخته شده دانست و افزود: اگر به موقع با این آفات مبارزه نشود، خسارات جبران ناپذیری برای مزارع خواهد داشت و از اوایل فصل بهار و با افزایش دما در مزارع، شروع به طغیان می‌کند.

وی با بیان این که غلاتی، چون گندم و جو از جمله محصولات راهبردی محسوب می‌شود و باید به بهترین نحو کاشت و برداشت شود ادامه داد: به طور قطع، کنترل سن غلات در مرحله مادری به ویژه با استفاده از سموم "میکروکپسول"، به دلیل ماندگاری زیاد در مزرعه بسیار راحت‌تر و کم هزینه‌تر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • آفت سن غلات مزارع رشتخوار خراسان رضوی نابود شد
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم