Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان در حالی برگزار شد که حضور ۱۴ تیم خارجی در این دوره از تور قطعی شده است. ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، جلسه هماهنگی سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان با حضور ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و معاونان ورزش استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل روز یکشنبه یازدهم شهریورماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم هماهنگی و همکاری‌های نزدیک مسئولان سه استان میزبان تور، اظهار داشت: مدیران کل و معاونان ورزش و جوانان دو استان آذربایجان غربی و اردبیل همانند استان آذربایجان شرقی با ابلاغ آقای داورزنی معاون محترم وزیر، جزو چارت تشکیلاتی تور سی و سوم خواهند بود و این نشان می‌دهد که هر سه استان در برگزاری این دوره از تور سهیم هستند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی 18 تیم خارجی برای حضور در تور سی و سوم، ادامه داد: در دوره گذشته تور 9 تیم خارجی شرکت داشتند اما تا به امروز ما حضور 14 تیم خارجی را در تور سی و سوم قطعی کرده‌ایم و با بررسی‌هایی که انجام می‌دهیم، احتمال افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

بهتاج عنوان کرد: در تلاش هستیم تا از لحاظ کمی و کیفی، تور امسال را بهتر از سال‌های قبل برگزار کنیم. اگرچه در حال حاضر وضعیت ارزی مناسب نیست اما باید تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان را در شکلی آبرومندانه برگزار کنیم و بار دیگر توان و امنیت کشور را نشان دهیم.

به گفته بهتاج، کاروان تور سی و سوم را 400 ورزشکار، مربی، سرپرست، تکنسین و کمیته‌های برگزاری شامل داوران و ... همراهی خواهند کرد.

در این جلسه همچنین برادران، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به آمادگی این استان برای میزبانی از دو مرحله تور سی و سوم، گفت: میزبانی استان اردبیل و شهرهای بین مسیر تبریز - سرعین و بالعکس با توجه به بهبود وضعیت جاده‌ها بهتر شده و اگر مشکلی وجود داشته باشد تا آغاز تور برطرف خواهد شد.

وی افزود: هدف ما میزبانی شایسته برای این تور است و تلاش می‌کنیم تا امسال نیز همچون سالهای گذشته میزبان شایسته‌ای برای میهمانان داخلی و خارجی تور باشیم.

ایراندوست معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان، یک رویداد مهم بین‌المللی است، اظهار کرد: از حدود یک ماه قبل جلساتی در استان آذربایجان غربی در خصوص میزبانی از دو مرحله تور برگزار شده و یکی از مصوبات شورای عالی ورزش استان، در خصوص همین میزبانی از تور بوده است.

وی گفت: تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان یک رویداد مهم بین‌المللی است و لازم است که به بهترین نحو ممکن برگزار شود. من از طرف اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی آمادگی این استان را برای مشارکت در برگزاری این تور اعلام می‌کنم.

به گزارش تسنیم، سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از هشتم تا سیزدهم مهر 97 در شش مرحله برگزار می‌شود. در مرحله اول، رکابزنان مسیر تبریز – ارومیه را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم باید مسیر ارومیه – منطقه آزاد ارس را طی کنند.

در مرحله سوم، مسیر منطقه آزاد ارس تا تبریز پیش روی شرکت‌کنندگان خواهد بود و در مرحله چهارم نیز رکابزنان تبریز را به مقصد سرعین طی می‌کنند. مسیر بازگشت سرعین – تبریز، مرحله پنجم را شامل شده و در مرحله ششم و پایانی، شرکت‌کنندگان باید در داخل شهر تبریز مسافت تعیین‌شده را رکاب بزنند تا چهره تیم‌ها و نفرات برتر مشخص شود.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش فارس در ۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.
****
مصطفی حسن زاده، ووشو کاراستان در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با کسب ۲نشان طلا و یک نقره جواز حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کرد.

در این پیکار‌ها که در شهر جیانگ بین چین برگزار شد ۳۰۰ ورزشکار با هم رقابت کردند.
****
۳ مدال فرنگی کاران استان فارس در جام پهلوان تختی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و انتخابی امید‌های جهان با حضور کشتی گیرانی از ایران، ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار و با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

محمدمهدی کشتکار و غلامرضا تختی از فارس در وزن‌های ۶۳ و ۷۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و علی درابی در ۷۲ کیلوگرم گردن آویز نقره را از آن خود کرد. ساسان سالاری، سیامک گودرزی و غلامرضا امیرنژاد داوران استان فارسی این مسابقات بودند.
****
مسابقات فوتسال دانش آموزان مقطع ابتدایی جنوب استان یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵ هزارشهید استان فارس با حضور ۶ تیم به میزبانی شهرستان مهر آغاز شد و در نخستین دیدار این مسابقات تیم منتخب اشکنان با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر برابر تیم بیرم به پیروزی رسید.
****
در شهرستان بختگان هم مسابقات فوتسال مدارس با حضور ۹ تیم برگزار و در پایان تیم آموزشگاه امام علی به مقام قهرمانی رسید و تیم شهید میرشکاری در مکان دوم ایستاد.
****
همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت در شهر بیضا برگزار شد.
****
فرهنگیان هفت استان جنوبی کشور به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس، به قله چهار هزار و ۵۰ متری بلِ صعود کردند. بِل بلندترین قله استان فارس در جنوب شهرستان اقلید قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده