Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:42:35 GMT

درخشش البرزی‌ها در جشنواره ورزشی بازی‌های بومی محلی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۴۷۱۰۸

درخشش البرزی‌ها در جشنواره ورزشی بازی‌های بومی محلی

مسعود کرمیار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی محلی و ورزش روستایی کشور به مناسبت عید غدیر خم در شهرستان «زرافان» استان مرکزی برگزار و استان البرز موفق به کسب ۶ نشان این رقابت‌ها شد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان انجام گرفت که نمایندگان البرز عملکرد قابل قبولی داشتند و می‌توان گفت نسبت به سال‌های گذشته این هیئت ورزشی عملکرد رو به رشدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان البرز به شرایط این هیئت ورزشی اشاره کرد و گفت: با مشکلات فراوانی مواجه هستیم ولی برنامه‌ریزی منظم باعث شده تمامی برنامه‌ها در تاریخ مقرر برگزار شود و می‌توان گفت استان البرز در حال حاضر شرایط خوبی را در سطح کشور سپری می‌کند این در حالی است رتبه ۱۰ کشوری برازنده استان مستعد البرز نبوده و باید فعالیت‌های بیشتری جهت توسعه صورت گیرد.

کرمیار بابیان اینکه البرز در مسابقات اخیر برگزارشده در سطح کشور عملکرد قابل قبولی را ارائه داده است گفت: در اعزام‌های اخیر در رشته‌های چوب کشی و فوتوالی به همدان و قزوین عناوین دوم و سوم کشور را به دست آوردیم.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم بیشتر رشته‌های ورزشی محلی را در استان البرز فعال کنیم و امیدوارم علاقه‌مندان بیشتری از البرز جذب این رشته‌های ورزشی شوند.

کد خبر 4392849

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین همدان ورزش البرز مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد عید غدیر خم احتکار سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۴۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!

ه گزارش "ورزش سه"، دورتموند به منچستریونایتد کنایه زده و اعلام کرد که به دلیل درخشش جیدون سانچو، آن‌ها یک عذرخواهی به این بازیکن بدهکار هستند.

این ملی پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد با انتقال قرضی به دورتموند بازگشت. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با سانچو وارد چالش شده بود و این بازیکن به دلیل اختلاف با مربی در رده‌های پایه آکادمی باشگاه انگلیسی تمرین می‌کرد.

سانچو از زمان بازگشت به دورتموند بیشتر شبیه به فرم گذشته خود شده و در بازی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن نشان داد که چه اندازه آماده است.

در برتری 1-0 مقابل حریف فرانسوی، سانچو 11 دریبل موفق داشت؛ پیش از او هیچ بازیکنی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی این تعداد دریبل را ثبت نکرده بود.

دورتموند از دیدن درخشش مهاجم انگلیسی خوشحال بود و پس از بازی با انتشار یک توییت به منچستریونایتد کنایه زد: "همه شما یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، ما همیشه از سبک بازی او آگاه بودیم."

باید دید آینده کوتاه و بلندمدت سانچو به چه شکل خواهد بود. دورتموند مایل است او را پس از پایان انتقال قرضی حفظ کند اما ممکن است بودجه مورد نیاز منچستریونایتد را در اختیار نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • جشنواره ورزشی کارگران در مهدیشهر
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند